Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ble en smule overrasket da jeg åpnet boksen, og skulle gi katten tunfisk. På butikken var alle tunfiskboksene bulkete, og jeg fant noen ved siden av som ikke var det. Fornøyd puttet jeg to bokser i vognen og gikk videre. Katten likte dem, men fy flate så ekkelt det ser ut.

Han hadde seg et bedre måltid i natt også han. Han har åpnet kjøleskapdøren, tatt ut en elgstek, lukket døra igjen og pakket ut kjøttet. Han var ikke mye sulten da jeg sto opp, og kjøttet var tygget på hele veien rundt der det lå midt på gulvet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106141-kj%C3%B8pte-bl%C3%A5skjell-til-katten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

*s* Resten skar jeg opp og ga det også til katta :-)

Sikkert ikke siste gangen den åpner kjøleskapet ?

Våre katter fikk ikke opp kjøleskap. Mest gikk det i å rive bunnen ut av bæreposer, rappe pålegg av brødskiver og fiske opp kjøttbiter av gryter før de var satt til koking. En kattunge hadde ikke lært det skikkelig og endte med bakbeina nedi kokende vann da grytelokket vippa.

Sikkert ikke siste gangen den åpner kjøleskapet ?

Våre katter fikk ikke opp kjøleskap. Mest gikk det i å rive bunnen ut av bæreposer, rappe pålegg av brødskiver og fiske opp kjøttbiter av gryter før de var satt til koking. En kattunge hadde ikke lært det skikkelig og endte med bakbeina nedi kokende vann da grytelokket vippa.

Oops, det var nok ikke godt :/

Og jeg må nok sette noe foran kjøleskapet hver gang jeg er borte eller sover.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Oops, det var nok ikke godt :/

Og jeg må nok sette noe foran kjøleskapet hver gang jeg er borte eller sover.

Kattehyl gjennom marg og bein, skylling med vann en halvtime, all pelsen datt av på bakbeina. Det gikk bra, men pelsen kom ikke tilbake før etter et par mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...