Atene Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Tenkte jeg skulle lage Pigs in blankets til syvårsbursdagen neste uke. Oppskriften har jeg jo. Men hva slags pølser brukte du ? Ser ut som oppskriften krever noen litt mindre enn grillpølser, men jeg fant ikke annet enn bittesmå cocktailpølser i butikken. 0 Siter
nanna Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Oppskriften sier faktisk coctailpølser, men jeg brukte vanlige wienerpølser (Finsbråten, selvølgelig ) som jeg kuttet i tre eller fire. 0 Siter
Atene Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Skrevet 23. mai 2003 Oppskriften sier faktisk coctailpølser, men jeg brukte vanlige wienerpølser (Finsbråten, selvølgelig ) som jeg kuttet i tre eller fire. Takker, da prøver jeg det. Var de populære blant barna forresten, og serverte du ketchup til ? 0 Siter
nanna Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Takker, da prøver jeg det. Var de populære blant barna forresten, og serverte du ketchup til ? Jeg serverte i treårsdag, det gikk ikke så veldig mye av det - men det gjorde det faktisk ikke av kakene heller. I seksårsdag var det derimot veldig populært. Jeg satte ikke frem ketchup, syns de er greie som de er. Lykke til, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.