Gå til innhold

Noen spørsmål ang Idol......

Anbefalte innlegg

Gjest Liker Gaute!

Noen som har hørt sangene Gaute og Kurt synger på Idol-CD`n? Er de bra?

Og noen som har lest (evt link til) VG`s kritikk av Idol-CD`n?

Til slutt vil jeg si at det er smart at begge skal fremføre SAMME sang! Da blir det lettere å sammenligne. Ellers kan en lett kun høre (legge merke til) selve låta, om man liker den eller ikke.

Til slutt: HEIA GAUTE!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106182-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-idol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

10

• shandy

8

• ArneAnd

6

• favn

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liker Gaute!

Cdn er helt ok den ;) Fikk terningkast 4 i VG.

Har hørt både Kurt, Gaute og David på radioen i det siste! Vet noen hva de skal synge i morra??

Ifølge Se og Hør, skal de begge synge sin sang (fra CD`n), samt den sangen som vinneren skal gi ut ("So high") og så synger de en av sangene de har sunget tidligere (Kurt: The Day After Tomorrow/Saybia, Gaute: The Way You Look Tonight/Elton John.)

Gjest Liker Gaute!

kurt er ikke pen det er en ting,men stemme har han.

synnes gaute er en flott type men har for mye preg av boyband.han har flott stemme og men kurtn e desidert best...har du hørt bandet hans? fenrik lane heter de og er utrolig bra...

heiiia kurt!!!!

Jeg synes Kurts stemme er litt kjedelig, faktisk! Elsker Gautes stemme! Sterk, sart, sår og VAKKER!

Kurt er for lite variert, synes alt han synger blir litt likt.

Har kun fått gåsehud ved 2-3 tilfeller under Idol, og alle 3 gangene av Gautes stemme.

Så det så.

Annonse

Gjest Liker Gaute!

Gaute er sånn typisk boy band gutt. Men Kurt synger best. Selv om jeg liker Kurt best, sjarmøren, så mener jeg Gaute bør vinne tatt i betraktning platekontrakten vinneren får.

Men jeg stemmer på Kurt uansett altså.

Gaute har bedre stemme enn noen boyband vokalist jeg vet om!! Hørte du han da han sang...My Way?

Kurt har en flott stemme, men jeg er lei av den.

Gaute har jeg tidligere funnet kjedelig til tross for en nydelig stemme, men nå har jeg sett han live - og det imponerte meg - faktisk.

Han får min stemme i morgen - hvis ikke mobilen er stengt pga manglende betaling :)

Kizza1365380506

Gaute har bedre stemme enn noen boyband vokalist jeg vet om!! Hørte du han da han sang...My Way?

Ja, gjorde vel det. Har sett nesten alle programmene. Må innrømme at han har utviklet seg kollosalt gjennom programmet. Det har jo ikke Kurt, det er derfor jeg mener Gaute bør vinne.

Kurt klarer seg fint med bandet sitt. Der kommer stemmen hans til sin rett.

Men jeg liker nå Kurt best uanset. Prøver bare å være rettferdig.

Gaute har jeg tidligere funnet kjedelig til tross for en nydelig stemme, men nå har jeg sett han live - og det imponerte meg - faktisk.

Han får min stemme i morgen - hvis ikke mobilen er stengt pga manglende betaling :)

Og min stemme!

Heier alt jeg kan på Kurt jeg da. Syns han er enormt bra :) Jeg digger stemmen hans og gleder meg til å høre han mer etter hvert.

Gaute også er bra, og han har en klokkeklar stemme, men det er noen grunner til at jeg ikke stemmer på han. For det første fordi jeg ikke tror jeg kommer til å kjøpe musikken hans uansett, han har litt for boyband-stemme for min smak. Pluss at jeg syns rett og slett han virker for usikker til å bli noe pop-idol.

Gleder meg vilt til å se Idol i kveld :)

Vil folket ha Kurt, må de få han for min del. Jeg mener selvsagt han synger bra, men som jeg, og flere andre har påpekt - synger han alt likt.

Man blir rett og slett lei. Det sier en del, i og med at man tross alt ikke har sett så mye til fyren enda.

Når jeg begynte å se på Idol, var jeg mektig imponert over Kurt, men dette har dalt med antall ganger jeg har hørt/sett han. Nå kunne det ikke ramlet meg inn å ønske å kjøpe noe som helst, han eventuellt måtte lage i fremtiden. Da må han virkelig legge om stilen.

Brukendes til alt ja, som poteten, ser ut som ei også, men det er en annen sak. Problemet er at alt blir likt, og gørr i lengden.

Gaute har blitt bare bedre, og bedre. Jeg vil gjerne høre mer til han, dessuten har han en vanvittig utstråling.

Håper Gaute vinner, men tror kanskje folk flest stemmer på Kurt, mye pga. at det ser ut som om dommerne VIL han skal vinne, med unntak av Ole kanskje (som sist ikke var så sikker lenger) Og fordi folk ser på Kurt som en mindre pen gutt, som de nesten syntes litt synd på. Han skal liksom ikke tape pga. utseende nei!

Håper jeg tar feil og at Gaute vinner. Uansett får man jo høre hvordan de synger i kveld, før man egentlig kan si noe eksakt.

Annonse

Vil folket ha Kurt, må de få han for min del. Jeg mener selvsagt han synger bra, men som jeg, og flere andre har påpekt - synger han alt likt.

Man blir rett og slett lei. Det sier en del, i og med at man tross alt ikke har sett så mye til fyren enda.

Når jeg begynte å se på Idol, var jeg mektig imponert over Kurt, men dette har dalt med antall ganger jeg har hørt/sett han. Nå kunne det ikke ramlet meg inn å ønske å kjøpe noe som helst, han eventuellt måtte lage i fremtiden. Da må han virkelig legge om stilen.

Brukendes til alt ja, som poteten, ser ut som ei også, men det er en annen sak. Problemet er at alt blir likt, og gørr i lengden.

Gaute har blitt bare bedre, og bedre. Jeg vil gjerne høre mer til han, dessuten har han en vanvittig utstråling.

Håper Gaute vinner, men tror kanskje folk flest stemmer på Kurt, mye pga. at det ser ut som om dommerne VIL han skal vinne, med unntak av Ole kanskje (som sist ikke var så sikker lenger) Og fordi folk ser på Kurt som en mindre pen gutt, som de nesten syntes litt synd på. Han skal liksom ikke tape pga. utseende nei!

Håper jeg tar feil og at Gaute vinner. Uansett får man jo høre hvordan de synger i kveld, før man egentlig kan si noe eksakt.

Problemet til Gaute er at alt han synger høres ut som Boyzone.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...