Gå til innhold

Noen spørsmål ang Idol......

Anbefalte innlegg

Nå må du ikke bli så sinna da. Jeg synes Gaute har en stemme som passer fint til boybandmusikk, ikke til å synge my way. Kurt har en stemme som passer til å synge my way, men ikke til boyband-musikk. Er vi mer enige da?

Enige og enige du, jeg syntes Gaute tolker forskjellige sanger mer på sin måte, og viser at han greier å beherske det meste, uten at det låte likt på ALT.

Kurt har jeg sagt hva jeg mener om. Flink, kjedelig - nesten som ei kvern som gnåler på det samme.

PS: Jeg er ikke sint ;) og for min del, er det igrunn det samme hvem som vinner. Det rører meg ikke personlig, i og med jeg ikke kjenner noen av dem.

Når det er sagt, syntes jeg ikke det skal være en ulempe å ha et flott utseende/utstråling som Gaute har. Det skal ikke virke negativt DEN veien heller.

Gleder meg til i kveld, det er en barnslig glede, men greit nok :-)

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

10

• shandy

8

• ArneAnd

6

• favn

6

Mest aktive i denne tråden

Enig med omtrent alt du skriver. Særlig dette med at Kurt må jo ikke tape, for da er det jo kun pga utseendet! BULL!

Ja, og hvis det går som rett skal, og bør - at Gaute vinner. Da blir det skriblerier om at Kurt tapte pga. utseendet.

Men vi får vente å se til i kveld. Personlig tror jeg det er med Kurt som med Sør, man vet hva man får, før man ser (hører) ;) Uten sammenligning forøvrig.

Vil folket ha Kurt, må de få han for min del. Jeg mener selvsagt han synger bra, men som jeg, og flere andre har påpekt - synger han alt likt.

Man blir rett og slett lei. Det sier en del, i og med at man tross alt ikke har sett så mye til fyren enda.

Når jeg begynte å se på Idol, var jeg mektig imponert over Kurt, men dette har dalt med antall ganger jeg har hørt/sett han. Nå kunne det ikke ramlet meg inn å ønske å kjøpe noe som helst, han eventuellt måtte lage i fremtiden. Da må han virkelig legge om stilen.

Brukendes til alt ja, som poteten, ser ut som ei også, men det er en annen sak. Problemet er at alt blir likt, og gørr i lengden.

Gaute har blitt bare bedre, og bedre. Jeg vil gjerne høre mer til han, dessuten har han en vanvittig utstråling.

Håper Gaute vinner, men tror kanskje folk flest stemmer på Kurt, mye pga. at det ser ut som om dommerne VIL han skal vinne, med unntak av Ole kanskje (som sist ikke var så sikker lenger) Og fordi folk ser på Kurt som en mindre pen gutt, som de nesten syntes litt synd på. Han skal liksom ikke tape pga. utseende nei!

Håper jeg tar feil og at Gaute vinner. Uansett får man jo høre hvordan de synger i kveld, før man egentlig kan si noe eksakt.

shandy - må si meg enig her!

God helg!

Annonse

Jeg tror ikke noe mindre enn 'sprenge skalaen' duger for meg. Eh... har du hørt noe om Grip? Hehe...

Om jeg har hørt NOE om Grip? Hva mener du? Om jeg får med meg ting eller ikke?

Jeg får def. med TING :) Jeg følger spent med hvordan dette utvikler seg *hente øl og popcorn*

Jeg tror ikke noe mindre enn 'sprenge skalaen' duger for meg. Eh... har du hørt noe om Grip? Hehe...

Jeg er ikke langt unna. Meeen..som en av samfunnets støtter må man av og til ta i et tak, og sørge for at hjula går rundt.

Jeg skjønner jo at du savner meg, men "a man gotta do what a man gotta do". Kvinner vet slikt selvsagt, og tilpasser seg. Hold ut :-)

Jeg er ikke langt unna. Meeen..som en av samfunnets støtter må man av og til ta i et tak, og sørge for at hjula går rundt.

Jeg skjønner jo at du savner meg, men "a man gotta do what a man gotta do". Kvinner vet slikt selvsagt, og tilpasser seg. Hold ut :-)

En mann som er Mann og lar en kvinne være Kvinne... Hvor skal dette ende? *bløtt sukk*

Enige og enige du, jeg syntes Gaute tolker forskjellige sanger mer på sin måte, og viser at han greier å beherske det meste, uten at det låte likt på ALT.

Kurt har jeg sagt hva jeg mener om. Flink, kjedelig - nesten som ei kvern som gnåler på det samme.

PS: Jeg er ikke sint ;) og for min del, er det igrunn det samme hvem som vinner. Det rører meg ikke personlig, i og med jeg ikke kjenner noen av dem.

Når det er sagt, syntes jeg ikke det skal være en ulempe å ha et flott utseende/utstråling som Gaute har. Det skal ikke virke negativt DEN veien heller.

Gleder meg til i kveld, det er en barnslig glede, men greit nok :-)

Da håper jeg iallfall du likevel ofrer 4,50 på Gaute ikveld. Det skal jeg iallfall. Kanskje x 2.....

God helg!

Annonse

Har ikke sansen for Kurt.

Joda, han synger tåelig bra..men ellers er det ikke noe spes. med han (i mine øyne)

De er jo ute etter en "popstjerne"

Gaute har både "looken", sjarmen og stemmen til det formålet.

Stemmer ikke, men heier på Gaute i kveld.

Du skriver ikke til henne på nynorsk. Det skal kun være forbeholdt noen få!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...