SierDuDet Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 ...å se det norske landslaget spille fotball. I dag var selvsagt intet unntak. Mer trist enn at det faktisk er trist å se dem spille, er det vel at det faktisk er sånn. Så mange gode spillere, så mange som regelrett briljerer på noen av verdens beste klubblag, og resultatet er det vi har sett så mange ganger tidligere, og som vi også så i kveld: Elendig fotball mot et elendig fotball lag. Etter å ha sett noen fantastiske CL kamper og seinest i går finalen i UEFA Cup'en, så er det vel lov til å bli skuffet over nedturen. Greit nok at det var snakk om en treningskamp, men for mange av gutta var denne kampen nesten regnet som vinn eller forsvinn, ergo burde de gitt det de har... ...og ga de det de har så har det norske landslaget tatt EM-billetten på forskudd og vil få seg en heftig nedtur i løpet av de neste 3 ukene. Men noe positivt er det selvsagt å si selv om Norge med spill som i dag aldri i livet vil slå Danmark om et par uker, ei heller Romania et par dager etterpå. Espen Johnsen i mål. Et par utrolige redninger og uten tvil norges desidert beste keeper. Jeg skal ikke si noe vondt om den syngende sørlending da han overhodet ikke har spilt seg ut av laget, men Johnsen skal nok være glad for at enkelte av gutta i forsvar gjorde en horribel innsats og sørget for et par store målsjanser som han fikk muligheten til å stoppe. Hans lagkameraters dårlige konsentrasjon og minst en vannvittig tversoverpassning som ville fått Drillo til å vri seg i graven selv om han ikke er død enda, sørget kanskje for at Espen Johnsen for muligheten allerede mot Danmark. Jeg håper han får det. Tore Andre Flo. Tja, jeg har i utgangspunktet ikke så mye til overs for denne lange spissen, men i og med at Semb åpenbart gir han mulighet på mulighet fram til han en gang lykkes og derfor kommer til å la han spille selv om Ronaldo og Raul plutselig skulle få norsk statsborgerskap og få lyst til å spille på det norske landslaget, så må man i det minste se det positive i at han gjorde en god kamp og krysse fingra for at det fortsetter. Eirik Bakke har jeg aldri fatta hva gjør på landslaget. Never. Enda mindre forstår jeg det etter dagens kamp. Fyren burde sendes tilbake til England på første fly, med en Engelsk/Norsk Dictionary i veska. Og hvorfor får ikke norges desidert beste spiss i hjemmelig serie få prøve seg på banen? Nesten en skam at ikke Brattbakk får muligheten i en hel kamp snart. Han har den målteften de andre mangler. Jaja, om ca to uker er det alvor. Da håper jeg disse gutta gir Alt For Norge og sender oss til EM på to kamper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106199-det-er-s%C3%A5-godt-som-alltid-trist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.