Gå til innhold

Fjerning av rødt klister

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Da jeg ryddet på vaskerommet, oppdaget jeg at den lille svipptursekken vi brukte i påska ikke var så tom som jeg trodde. I lomma på lokket hadde noen (holder en knapp på mannen min) lagt en tube med rødt klister....og noe på den tuben har ikke vært helt tett!

Det er smørt rødt klister utover hele lomma. Hvordan får jeg dette vekk? Sekken er vel laget av nylon, tenker jeg (sånn glatt stoff). Har ikke prøvd med noe ennå -tenkte jeg skulle spørre om råd her først.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106210-fjerning-av-r%C3%B8dt-klister/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Aner ikke jeg, bare et forslag :)

Og dette klisteret på sekken er jo fra påsken - så hvis sekken har noen verdi for vedkommende - så ville det vel være det mest nærliggende å prøve....

Det var jo en logisk løsning. Tenkte ikke på at det faktisk finnes noe som heter klisterfjerner...Kanskje vi har det til og med?! Får spørre min kjære når jeg kommer hjem i ettermiddag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...