Champagne Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Noen tips? De russiske leke-lesbene? Jostein Hasselgård med sitt rufsete hår og skjeve tenner? Jostein Pedersen er forøvrig utrolig hot! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Dette må vel være verdens mest patetiske konkurranse. Jeg aner ikke hvem som vinner. Har tross alt ikke hørt noen av låtene. Men jeg håper vel egentlig på disse lesbene. Hun ene er en babe. 0 Siter
Gjest strawberryandcream Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Dette må vel være verdens mest patetiske konkurranse. Jeg aner ikke hvem som vinner. Har tross alt ikke hørt noen av låtene. Men jeg håper vel egentlig på disse lesbene. Hun ene er en babe. Hvem av 'em? 0 Siter
ArneAnd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 t.A.t.U har allerede vunnet, uansett hvordan det går. 0 Siter
ArneAnd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Det interesserer meg midt i ...... Hva? Bryr du deg ikke om europas største kulturbegivenhet? 0 Siter
Champagne Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Skrevet 23. mai 2003 Det interesserer meg midt i ...... Men du interesserer deg tydeligvis såpass at du åpner innlegg med Grand Prix tittel og attpåtil svarer...? Har egentlig aldri skjønt sånne svar som det du gir her. Hvis noe ikke interesserer deg, hvorfor svarer du da? 0 Siter
Zirine Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hva? Bryr du deg ikke om europas største kulturbegivenhet? Hva sa du at det var? ... kulturbegivenhet?? "eg e den kuleste reven i skooooooooooogen, ingen e så kule som me-heg" 0 Siter
Zirine Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Men du interesserer deg tydeligvis såpass at du åpner innlegg med Grand Prix tittel og attpåtil svarer...? Har egentlig aldri skjønt sånne svar som det du gir her. Hvis noe ikke interesserer deg, hvorfor svarer du da? Ja, det er ganske utrolig, ikke sant? Jeg tror vi skal bruke helgen til å tenke litt på det, skal vi ikke? 0 Siter
ArneAnd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hva sa du at det var? ... kulturbegivenhet?? "eg e den kuleste reven i skooooooooooogen, ingen e så kule som me-heg" Dette er veldig sårt å høre for oss Grand Prix-fetishister. 0 Siter
Zirine Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Dette er veldig sårt å høre for oss Grand Prix-fetishister. Hjelper det hvis jeg tar på meg en sykkelhjelm? 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Jeg og en venninne skal ha GP-fest og gi poeng til alle sangene mens vi drikker vin og stapper i oss godis! Hvem som vinner er totalt likegyldig, målet er å bli fulle og fjåsete. ) 0 Siter
ArneAnd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hjelper det hvis jeg tar på meg en sykkelhjelm? Nei. Tenk hvis du blir tatt på fersken når du smugkikker på GP iført sykkelhjelm. 0 Siter
ArneAnd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hjelper det hvis jeg tar på meg en sykkelhjelm? Nei. Tenk hvis du blir tatt på fersken når du smugkikker på GP iført sykkelhjelm. 0 Siter
Zirine Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Nei. Tenk hvis du blir tatt på fersken når du smugkikker på GP iført sykkelhjelm. Men jeg ser jo ikke GP, Arne. Hva skal jeg gjøre med sykkelhjelmen da? 0 Siter
ArneAnd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Men jeg ser jo ikke GP, Arne. Hva skal jeg gjøre med sykkelhjelmen da? Du kommer hit, så tar vi på oss sykkelhjelmer og ser på Grand Prix. 0 Siter
Zirine Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Du kommer hit, så tar vi på oss sykkelhjelmer og ser på Grand Prix. Nei, vettuhva - du kan IKKE få i pose og sekk. Her får du velge. Sykkelhjelm eller GP. *hard men ikke slem* 0 Siter
favn Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Nei, vettuhva - du kan IKKE få i pose og sekk. Her får du velge. Sykkelhjelm eller GP. *hard men ikke slem* Hard, men urettferdig? 0 Siter
ArneAnd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Nei, vettuhva - du kan IKKE få i pose og sekk. Her får du velge. Sykkelhjelm eller GP. *hard men ikke slem* Sykkelbukse og GP da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.