Kamilla Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Ja, jeg er mørkeredd! Jeg klarer feks ikke å skru av lysene nede i stua, for det blir så mørkt der. 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Ja, jeg er mørkeredd! Jeg klarer feks ikke å skru av lysene nede i stua, for det blir så mørkt der. Hvorfor ikke?? 0 Siter
Kamilla Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Hvorfor ikke?? For når det bir mørkt rundt meg blir det veldig skummelt..hehe.. Ja, jeg er pyse 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 For når det bir mørkt rundt meg blir det veldig skummelt..hehe.. Ja, jeg er pyse Pyse??? Hvorfor dèt? 0 Siter
Kamilla Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Pyse??? Hvorfor dèt? For at jeg er mørkeredd.. I en alder av 27 år så er vel kanskje det litt pysete, er det ikke? 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 For at jeg er mørkeredd.. I en alder av 27 år så er vel kanskje det litt pysete, er det ikke? Ingen er pysete selvom man er mørkredd. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Svaret er ett rungende NEI. Jeg har ikke vært mørkredd siden 13 års alderen. Jeg har også gått vakt i Securitas i studietida og stortrivdes når jeg kunne tusle rundt i mørke bygninger. Jeg kan gjerne gå inn på kirkegården midt på natten, noe jeg også har gjort for å drikke vann, den gangen var jeg 15 år. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Det som er der i mørket, er også der når du slår på lyset. Mørket lokker ikke fram noen onde krefter slik du ser i skrekkfilmer. I teorien. Eneste jeg ikke ville, er å gå alene i Oslo midt på natta på Grønland, det har jeg "litt dårlig erfaring med". 0 Siter
Zirine Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Nei, redd vil jeg ikke si ... men jeg kjenner et visst ubehag enkelte steder ... 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Jepp. Spesielt i perioder for eks rett etter jeg har sett en ekkel film og i hus som er gamle og knirkete. Jeg er ekstra redd i mørket om skapdører står på gløtt. Føler at noen ser på meg inne fra skapet. Jeg er litt rar skjønner du. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.