Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fiskegrateng....

Men jeg trenger litt nye impulser på middagsfronten - begynner å bli litt ensformig syns jeg.

Så...hva skal du ha?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kizza1365380506

8

• musikeren

7

• soleil

3

• favn

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mamselysten
Skrevet

I dag blir det kjapt og enkelt. Svenske kjøttboller med fløtesaus (Toro), kokte poteter, gulrøtter og broccoli.

Ellers pleier vi å ha mye wok mat (kylling eller svinekjøtt + masse grønnsaker og ris). Enkelt og godt.

Skrevet

Siden gubben ikke kommer hjem til middag,skal jeg lage bollemelk.

Nam nam.

Skrevet

Siden gubben ikke kommer hjem til middag,skal jeg lage bollemelk.

Nam nam.

Bollemelk?

Hørtes godt ut, uten at jeg vet hva det er.. Er det noe mykt og søtt med smak av kanel og melk?

Skrevet

Spiste pizza i lunsjen, så da sløyfer jeg nok middagen.

Skrevet

Bollemelk?

Hørtes godt ut, uten at jeg vet hva det er.. Er det noe mykt og søtt med smak av kanel og melk?

Nei.

Det er egg og sukker som piskes litt,ha i mel.melk og bakepulver til en fast deig.

Kok opp melk og litt sukker i en kasserolle.Lag små boller av deigen,som has i den kokende melka.

Bollene skal koke i noen minutter.

Kjempe godt og lettvint.

Gjest Pricilla
Skrevet

I dag skal jeg ut å spsie pizza faktisk med en i familien. Er så lei av å lege middag.. Vanskleig å finne på noe spennede hver dag.

Ellers går det mye i kjøttboller (eller kjøttkaker)i brun saus med ris eller poteter, spagetti og kjøttdeig, hjemlaget pizza eller fylte ostehorn (hvis vi skla kose oss litt), koteletter, kyllingfilet med ris og kyllingsaus, biff med fløtegratinerte poetetr eller bakt potet.

Skrevet

Tunfisk i tomatsaus med wokgrønnsaker og masse sopp.

(fant en ny type tunfisk i tomatsaus på Europris, og er faktisk en av de få? som liker tunfisk)

Skrevet

Idag byr Fjordland kjøkken på oksekjøtt i saus og ertestuing. Desserten kommer fra Tine, og det er en piano (riskrem med jordbærsaus)

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg har vært på Kiwi å fått med gratis biffkjøtt i dag, så jeg skal lage burritos.

Skrevet

ta en kjøøtdeig og bland den med kjøttfarse. Litt vann og mospulver. Mospulver binder dem sammens. kna deigen godt og lag en flat pannekake ut av deigen. Ta å lag eggerøre som du har i midten og rull den sammens. stek på svak varme i ca 20 minutt.... deeeeeeeilig!mmmmmm

Gjest Aandily
Skrevet

Biff med bernaise, hjemmelagde fløtegratinerte poteter, stekt tomat og minimais!! Nam nam!!

Skrevet

Biff med bernaise, hjemmelagde fløtegratinerte poteter, stekt tomat og minimais!! Nam nam!!

Åh, det hørtes nam ut!

Skrevet

Bortløpen hare og luft suppe!

Eller kanskje pølser i brød..

:o)

Skrevet

Dumt spørsmål. Jeg har hatt middag alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...