Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kizza1365380506

8

• musikeren

7

• soleil

3

• favn

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kizza1365380506

Man tager en boks ferdigpilla reker, heller av laken, og blander med litt olje, karri og gjerne hvitløk. Passer kjempegodt på pizza, bare spør Peppe's...

Høres som sagt himmelsk ut, skal prøve det neste gang jeg er aleine. Mannen min er allergisk mot reker stakkar mann. :o)

Annonse

Tunfisk i tomatsaus med wokgrønnsaker og masse sopp.

(fant en ny type tunfisk i tomatsaus på Europris, og er faktisk en av de få? som liker tunfisk)

Tunfisk er godt, særlig den i gele - til pålegg, eller sammen med avakado. Så du er ikke den eneste :)

Selvfølgelig, jeg er en latterlig type ser du! Du da, du er nå ikke så lett å fornærme du heller tenker jeg!

Smil til verden og verden smiler igjen er mitt motto :o)

Det kommer litt an på hva det gjelder. Enkelte ting preller rett av, mens jeg er altfor nærtagende på andre områder. Hvis noen begynner å slenge dritt om hvor overdrevent godt utstyrt jeg er for eksempel.

Bra motto du har!

Kizza1365380506

Det kommer litt an på hva det gjelder. Enkelte ting preller rett av, mens jeg er altfor nærtagende på andre områder. Hvis noen begynner å slenge dritt om hvor overdrevent godt utstyrt jeg er for eksempel.

Bra motto du har!

Det må du nå ihvertfall le av! Misunnelse er en grusom ting, for den som er misunnelig. Før var jenter misunnelig på meg for at jeg var så tynn. Jeg er 178 og var 52 kilo, tenk deg stakan. Men jeg lærte meg å synes synd på dem.

Vel, det var ikke kjekt glad jeg nå er 18 kilo tyngre.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...