Gå til innhold

FU: Har du en hobby?

Anbefalte innlegg

Gjest Opala
Skrevet

Selv har jeg ikke noe hobby, men håper å få noen gode idéer fra dere :o)

Gjest Pricilla
Skrevet

Nei.. Må vel kanskje å være å skrive dagbok, hvis det kan kalles hobby? nei - kan vel ikke det.

Ser masse film, er filmgal, men det er vel heller ingen hobby..

Samle på ting er ikke noe for meg, mister interressen etter noen uker.

Gjest Pricilla
Skrevet

Trener hver dag på SATS

Er å trene en hobby? Da har jeg en hobby og! ; ) Mer et ork da men... : )

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg leser, broderer, går tur i naturen og så har jeg båten vår da. Men det er ikke bare hobby men har blitt ett prosjekt, hjælp!

:o)

Gjest SATSjenta
Skrevet

Er å trene en hobby? Da har jeg en hobby og! ; ) Mer et ork da men... : )

Synes å trene er herlig jeg :)

Gjest egentlig
Skrevet

Ingen tid til hobby... Har lyst til å male (malerier).. Ser en film på video om jeg har tid.. Liker å lese! Men nå tar det flere måneder å lese en bok (mot noen dager før jeg fikk barn).

Skrevet

Kryssord, slektsgransking, lesing, håndarbeid. Har ikke hatt så mye overskudd til min sunnere hobby i det siste: finne O-poster i marka.

Skrevet

Fiske, har så mye fiskeutstyr, at selv NHD ville blitt misunnelig :)

Gjerne kombinert med dette, liker jeg å gå i fjellet, og skogen.

Nå er det desverre alt for lenge siden, men planlegger en tur i nærmeste fremtid.

Balsam for kropp og sjel.

Gjest liker litt av hvert ....
Skrevet

Lesing, foto/video, barna mine, sjøliv, scrapbooking, internet/mail, sang - JA - mer har jeg p.t. ikke tid til. Har stadig dårlig samvittighet over at trim ikke inngår i mine hobbyer - og det synes!

Har stadig nye hobbyer på den kreative delen: foto, patchwork, glassmaling, julepynt, påskepynt etc. Er den flittig kunde hos Panduro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...