Gjest Opala Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Selv har jeg ikke noe hobby, men håper å få noen gode idéer fra dere ) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Nei.. Må vel kanskje å være å skrive dagbok, hvis det kan kalles hobby? nei - kan vel ikke det. Ser masse film, er filmgal, men det er vel heller ingen hobby.. Samle på ting er ikke noe for meg, mister interressen etter noen uker. 0 Siter
Nefrediti Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 ja har masse hobbyer. Friluftsliv, hunder ,fotografering. http://home.no.net/liogar/lhobby.htm 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Trener hver dag på SATS Er å trene en hobby? Da har jeg en hobby og! ; ) Mer et ork da men... : ) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Jeg leser, broderer, går tur i naturen og så har jeg båten vår da. Men det er ikke bare hobby men har blitt ett prosjekt, hjælp! ) 0 Siter
Gjest SATSjenta Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Er å trene en hobby? Da har jeg en hobby og! ; ) Mer et ork da men... : ) Synes å trene er herlig jeg 0 Siter
Gjest egentlig Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Ingen tid til hobby... Har lyst til å male (malerier).. Ser en film på video om jeg har tid.. Liker å lese! Men nå tar det flere måneder å lese en bok (mot noen dager før jeg fikk barn). 0 Siter
fresja Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Kryssord, slektsgransking, lesing, håndarbeid. Har ikke hatt så mye overskudd til min sunnere hobby i det siste: finne O-poster i marka. 0 Siter
shandy Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Fiske, har så mye fiskeutstyr, at selv NHD ville blitt misunnelig Gjerne kombinert med dette, liker jeg å gå i fjellet, og skogen. Nå er det desverre alt for lenge siden, men planlegger en tur i nærmeste fremtid. Balsam for kropp og sjel. 0 Siter
Gjest liker litt av hvert .... Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Lesing, foto/video, barna mine, sjøliv, scrapbooking, internet/mail, sang - JA - mer har jeg p.t. ikke tid til. Har stadig dårlig samvittighet over at trim ikke inngår i mine hobbyer - og det synes! Har stadig nye hobbyer på den kreative delen: foto, patchwork, glassmaling, julepynt, påskepynt etc. Er den flittig kunde hos Panduro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.