Gå til innhold

Til damene: Hvor ofte får du blomster ?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

av mannen/samboern/kjæresten din altså? Og hvor lenge har dere vært sammen?

Får du det sånn plutselig, eller må det være ved en spesiell anledning?

Jeg får sånn av og til, med en koselig kort til! ; ) Vi har vært sammen i fire år.

Får nesten alltid etter alvorlige krangler, eller hvis han har vært utrettferdig på noe vis. Det er vel hans måte å gjøre noe ekstar ut av unnskyldningen sin.

ELSKER å få blomster! : )

Fortsetter under...

happy1365380345

Så du setter i gang en krangel støtt og stadig da :)

Jeg får blomster en gang i blant, kunne vært oftere, for jeg også elsker blomster.

Vel, nå er sommeren her, så nå kan jeg plukke selv :)

Jeg har foreslått for sønnen min at han kan plukke noen av de flotte tulipanene i beddene ute på feltet her til mamman sin *ler* (Han er 11 - så han skjønner at jeg fleiper da).

Annonse

Kizza1365380506

Blir alltid litt misunnelig på sånne som deg. Her må jeg minne ham på brullupsdagen så han husker å kjøpe blomster til meg. Fikk en bukett her nå når jeg ble så syk sist. Det varmet, aldri for sent til å forbedring ser det ut til.

Vi har vært gift i 23 år og sammen i 26 (grøss så gamal eg e).

Hvor ofte gjør du noe i gjengjeld da?

Jeg kjøper stadig noe til ham, små oppmerksomheter som får ham til å bli glad.

Annonse

Kizza1365380506

Akkurat det samme! :-)

Det skulle da også bare mangle.

Enig med deg, men det er det ikke alle som er. Har noen venninner som blir sure på mannen om han glemmer bryllupsdag, gebursdag og morsdag etc. Men gjør ingenting selv. Det er egositisk synes jeg.

:o)

Gjest prust

Jeg elsker og å få blomster, og det har jeg sagt mange ganger til mannen min. Likevel er det vel bare 1-2 ganger i året at han kommer hjem med blomster, og da er det noe spesielt; bryllupsdag eller bursdag.

Fatter ikke at ikke menn cather dette, noe som er så enkelt å gjøre! Det gleder de aller fleste kvinner mye mer enn de fleste menn aner!

Nå syns jeg dere er litt urettferdige! Skal antal blomsterbuketter liksom vere svar på hvor mye de bryr seg om oss? Hva med kos og klem og fine ord? Mye mer verdt enn blomster spør du meg!

Jeg har vært sammen med samboeren min i 2 1/2 år. Fått blomster noen ganger og blir selvfølgelig glad for det. Men syns det er urettferdig å dømme mannfolka utfra det!

Dessuten er det feil at det alltid er mannfolka som skal kjøpe blomster og parfyme og ditt og datt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...