Gå til innhold

Hvem er din hemmelige dol-flørt?

Anbefalte innlegg

"lille venn" er en hersketeknikk jeg støtt og stadig bruker, men ingen har satt fingeren på det før nå - før deg.

*klappe* :)

Ja, den brødtråden var lekker :) Akkurat nå sitter jeg og teller på knappene - skal jeg stikke ut eller skal jeg rote meg inn i en sextråd med deg. Tatt i betraktning hvor sent det er, og hvor fulle alle er - så er muligens du å foretrekke ;)

Nå er alle så fulle at de slipper å drikke deg fin. *flirer*

Hva med ungene? Barnevakt, eller mann som sitter hjemme og glor i kassa?

Bare til opplysning, så har jeg ikke tenkt å være her så lenge. Får så dårlig respons på sex-dialogene mine. *ler*

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

16

• SierDuDet

12

• Zirine

12

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Nå er alle så fulle at de slipper å drikke deg fin. *flirer*

Hva med ungene? Barnevakt, eller mann som sitter hjemme og glor i kassa?

Bare til opplysning, så har jeg ikke tenkt å være her så lenge. Får så dårlig respons på sex-dialogene mine. *ler*

"Nå er alle så fulle at de slipper å drikke deg fin. *flirer*"

Problemet er at ALLE drikker meg pen.

"Hva med ungene?"

De er bortreist ca annenhver helg.

"Bare til opplysning, så har jeg ikke tenkt å være her så lenge. Får så dårlig respons på sex-dialogene mine. *ler* "

Du kan alltids stole på SDD *dytte i ryggen*

"Nå er alle så fulle at de slipper å drikke deg fin. *flirer*"

Problemet er at ALLE drikker meg pen.

"Hva med ungene?"

De er bortreist ca annenhver helg.

"Bare til opplysning, så har jeg ikke tenkt å være her så lenge. Får så dårlig respons på sex-dialogene mine. *ler* "

Du kan alltids stole på SDD *dytte i ryggen*

Åh, du har barn med en annen enn presten? :-)

SDD er IKKE til å stole på, nå er'n borte igjen...

Annonse

Jeg føler faktisk at jeg er ganske vond å be for tiden. Er nok vondere enn deg å be i hvert fall! :)

Pøh, du har sikkert hatt ti ganger flere partnere enn meg de siste fem årene. Hvis du var jente, skulle jeg kalt deg en lettlurt tøs. ;-P

Annonse

Pøh, du har sikkert hatt ti ganger flere partnere enn meg de siste fem årene. Hvis du var jente, skulle jeg kalt deg en lettlurt tøs. ;-P

Hver ærlig nå, tufsa, så skal jeg fortelle deg nøyaktig hvor mange partnere jeg har hatt de siste... tja, si det siste året? To årene? Eller hele livet. Så ser vi hvem som er billigst av oss! :)

Siste fem årene. Du først!

Da må jeg telle først, men når jeg sier det først så kan du lyve...

Gi meg noen minutter:

Jeg sliter når det er snakk om de siste 5 årene, men jeg kom fram til antallet de siste 3 årene. Før det er jeg litt usikker på når hva skjedde, så det blir vrient å si nøyaktig i forhold til 5 år.

Da må jeg telle først, men når jeg sier det først så kan du lyve...

Gi meg noen minutter:

Jeg sliter når det er snakk om de siste 5 årene, men jeg kom fram til antallet de siste 3 årene. Før det er jeg litt usikker på når hva skjedde, så det blir vrient å si nøyaktig i forhold til 5 år.

Tre. De siste fem årene. Du kan sikkert slutte å telle dine snart, din billige tøs. ;-P

Tre. De siste fem årene. Du kan sikkert slutte å telle dine snart, din billige tøs. ;-P

Men du har vært i et forhold de siste fem årene, mens jeg i løpet av de siste 5 årene har vært i forhold totalt i ca ett år.

Jeg kom fram til 12 på 3 år, men jeg har som sagt ikke vært i forhold mer enn ca ett år av disse tre årene, så det er vel ikke så gæærnt. Jeg var litt aktiv en periode for et par år siden.

Det siste året, eller i hvert fall de siste 9 mnd, har jeg bare hatt en!

Men du har vært i et forhold de siste fem årene, mens jeg i løpet av de siste 5 årene har vært i forhold totalt i ca ett år.

Jeg kom fram til 12 på 3 år, men jeg har som sagt ikke vært i forhold mer enn ca ett år av disse tre årene, så det er vel ikke så gæærnt. Jeg var litt aktiv en periode for et par år siden.

Det siste året, eller i hvert fall de siste 9 mnd, har jeg bare hatt en!

Oooohh, har guttungen fått seg en elskerinne? *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...