Gå til innhold

Hvem er din hemmelige dol-flørt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

16

• SierDuDet

12

• Zirine

12

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Innpåslitne, desperate damer og klamydia, tenker jeg...? :-P

Nei, sykdommer har jeg aldri hatt.

Men innpåslitne og desperate jenter er det nok av. Jeg er tross alt fra Asker :)

Det er mye hyggeligere med en elskerinne enn 5 ons som jeg bare får problemer med. Ons har en tendens til å bli problematiske, selv om damene vet hva de går til og at det ikke skal bli mer enn denne ene natta. Menmen... deres problem dersom jeg som gutt spiller med åpne kort, noe jeg gjør (gjorde, jeg har jo ikke gjort sånn på lenge).

Din er jo Line - men det er jo ikke så veldig hemmelig

Er du ukjent med ironi-begrepet, punky? Poenget: Håhå, liksom, for å antyde at jeg har DEN dolflørten på gang. Mens det da liksom ikke er sant. Liksom. Det er her ironien gjør sin entré. Get it, liksom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...