Gå til innhold

Ødelegger fjortisene for Kurt i Idol finalen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Anki

15

• rufsetufsa

14

• ArneAnd

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest oldemor

Ole Evinrude sa det så fint da.."ønske jeg hadde stemmen til Kurt og utseende til Gaute!"...så vi får håpe at stemme er det som teller mest, når det tross alt er en sangkonkuranse.

Ja, og den beste stemmen hadde helt klart Gaute....og utseendet!

Gjest Nick me up!

Ja, var ikke det ekstremt stygt sagt?

Kurt er voksen nok til og takle denne fakta om utseendet,uten og bli vippa av pinnen.I VG sa han jo det samme selv,Gaute vant fordi han var et mer typisk idol,og den setningen var helt sikkert myntet på utseendet!

Åssen kan du ha noen mening om det uten å ha sett en episode da?

Hørt om zapping? :-)

Svitsjer jeg innom kanalen der det går, orker jeg ikke se mer enn noen sekunder før jeg zapper videre. Det har rett og slett ikke fenget, og jeg har synes de ser ut som noen dustehuer. Derfor!

Annonse

Gjest Stukk

Hørt om zapping? :-)

Svitsjer jeg innom kanalen der det går, orker jeg ikke se mer enn noen sekunder før jeg zapper videre. Det har rett og slett ikke fenget, og jeg har synes de ser ut som noen dustehuer. Derfor!

Du er ikke helt god i dag skjønner jeg?!Finn deg en annen tråd og forpeste, her er det bare idol-fan(?) nemlig!

Da får vi vente og se hvor mange av landets innbyggere som er enig med oss, da. ;-)

Men jeg vedder en øl på at Gaute vinner. *ler*

Blæ - øl er'kke godt engang! Kan vi ikke heller vedde om - tja, en E.T. eller no' sånt? *s* Da skal jeg kanskje vurdere å bli med på veddemålet ;)

Annonse

Blæ - øl er'kke godt engang! Kan vi ikke heller vedde om - tja, en E.T. eller no' sånt? *s* Da skal jeg kanskje vurdere å bli med på veddemålet ;)

Er du sprø! Jeg vinner, og hvis det monsteret kommer hjem til meg, dør jeg av skrekk. En drink, da? :-)

*kremter* Er virkelig det noe jeg burde visst? :-)

Javisst rufsa - du vet jeg er et enten/eller menneske.

Jeg farger ikke håret mitt i anelser av nyanser, jeg antyder ikke at jeg ikke liker noen ... jeg ....osv

vel ...

Hva kommer du til? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...