Gå til innhold

Ødelegger fjortisene for Kurt i Idol finalen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Anki

15

• rufsetufsa

14

• ArneAnd

8

Mest aktive i denne tråden

Du er ikke helt god i dag skjønner jeg?!Finn deg en annen tråd og forpeste, her er det bare idol-fan(?) nemlig!

Er jeg "ikke helt god" fordi jeg ikke liker Idol?

*hoster*

Satte noe i vrangstrupen, gitt :-)

Nei, nå skal jeg tutle meg ut i stua og spise en svær porsjon med Creme Cappucino is!

Annonse

hehe - bare en som var innom der i dag når jeg var på jobb :) Psst i den Clas Ohlson som er i Tønsberg. Trodde nesten at han var deg jeg da. hehe

Ja, han dobbeltgjengeren er fra Tønsberg eller omegn. Skulle vært artig og sett'n:-) Han må selvfølgelig roes kraftig ned.

Gjest there is justice

Ingen tvil om at Kurt synger best, men det er jo en Idol-konkurranse, og ikke en sangkonkurranse. Og tross alt, Kurt SER ut som Flode.

"men det er jo en Idol-konkurranse, og ikke en sangkonkurranse"

eh..har du fått med deg noe av det programmet handler om??

hvorfor tror du man har sunget seg gjennom alt?

Annonse

Gjest there is justice

Er det ikke en idol-konkuranse? Har jeg misforstått?

ja en idol konkurranse hvor man synger. og har plass til en personlighet. må man være "pen"?

se usa sin idol-vinner.

nok et bevis på at man trenger litt stemme og personlighet.

det er jo en plate-kontrakt man vinner, og ikke en misse-krone?

ja en idol konkurranse hvor man synger. og har plass til en personlighet. må man være "pen"?

se usa sin idol-vinner.

nok et bevis på at man trenger litt stemme og personlighet.

det er jo en plate-kontrakt man vinner, og ikke en misse-krone?

Er det meninga jeg skal diskutere med en som ikke engang veit når en bruker stor bokstav?

Gjest there is justice - med små og store bokstaver

Er det meninga jeg skal diskutere med en som ikke engang veit når en bruker stor bokstav?

Å unnskyld...

Det har vel noe med din trang til å se på Utseendet, som gjør at du ikke kan diskutere...Noe som jeg forsåvidt ikke henger meg så mye opp i.

Store og små bokstaver, pen eller stygg når man har stemme.

Å unnskyld...

Det har vel noe med din trang til å se på Utseendet, som gjør at du ikke kan diskutere...Noe som jeg forsåvidt ikke henger meg så mye opp i.

Store og små bokstaver, pen eller stygg når man har stemme.

Det har mest med intelligens å gjøre. Mongo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...