Gå til innhold

Ødelegger fjortisene for Kurt i Idol finalen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Anki

15

• rufsetufsa

14

• ArneAnd

8

Mest aktive i denne tråden

Nei, også de som er fjortis i huet;-)

Uansett: Hvorvidt noen av disse noensine vil slå igjennom stort som popstjerner har med mer enn en flott sangstemme å gjøre.

Det hele dreier seg tross alt om å lage god musikk, og da er ikke stemmen det viktigste. Det er vel både Bob Dylan og Mick Jagger og de fleste andre rockere, levende bevis på.

Jeg tviler på at noen av disse kommer til å bli "store", selv om de nå har blitt kjendiser i Norge av å kopiere andre musikeres låter.

Uansett: Hvorvidt noen av disse noensine vil slå igjennom stort som popstjerner har med mer enn en flott sangstemme å gjøre.

Det hele dreier seg tross alt om å lage god musikk, og da er ikke stemmen det viktigste. Det er vel både Bob Dylan og Mick Jagger og de fleste andre rockere, levende bevis på.

Jeg tviler på at noen av disse kommer til å bli "store", selv om de nå har blitt kjendiser i Norge av å kopiere andre musikeres låter.

JEG har hørt noen av de sangene som Gaute har skrevet - han var her i omegn for kort tid siden.

Det var MEGET bra.

Annonse

JEG har hørt noen av de sangene som Gaute har skrevet - han var her i omegn for kort tid siden.

Det var MEGET bra.

Jeg har som sagt ikke sett noe mer til noen av disse gutta enn hva jeg så klokken 22.15 ikveld.

Det er selvsagt mulig du har rett i det, men med min musikksmak så vil jeg vel gjette på at jeg uansett ikke ville likt disse låtene. Jeg syntes til det at han minnet for mye om en typisk boyband-fyr, og musikken deres har jeg lite til overs for.

Men her kan jeg selvsagt ta feil.

Det var MEGET bra.

Jeg er bare nysgjerrig - hva slags type musikk er det Gaute skriver selv?

Er jo nesten synd at han ikke har benyttet sjansen til å vise fram noe av sitt eget materiale i Idol...syns jeg i alle fall.

Er jeg "ikke helt god" fordi jeg ikke liker Idol?

*hoster*

Satte noe i vrangstrupen, gitt :-)

Nei, nå skal jeg tutle meg ut i stua og spise en svær porsjon med Creme Cappucino is!

*Host* det sier litt om smaken din...den isen er fy-fan-pyton!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...