Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Peachen

Hallo

samboer'n og jeg har bestemt at jeg skal slutte med p-pillene nå for å bli gravid.

Greien er at jeg har tatt 1 helt brett og 8 tabletter fra nytt brett - har ikke hatt mens mellom det ene brett og 8 nye piller. Mens skal jeg ha nå. Blir det problematisk å stoppe etter 29 piller i steden for 21? Mener, kan jeg risikere uregelmessig blødning på grunn av dette?

Vi skal og på ferie, og jeg lurer på om jeg skal ta et til brett i denne perioden, så jeg kan ta et par drinker uten å tenke på det.

Siste spørsmål..

hvor lang tid går det mellom blødning.

21 dager fra siste mensdag? Vil ikke ha mens på ferie.

Fortsetter under...

Jeg ville ikke sluttet med brettet nå for å si det sånn.. Du kan få problemer med uregelmessig mens, så ta ut brettet du holder på med nå!

Jeg skjønte ikke det andre spm ditt, ta ett par drinker uten å tene på det? Tenke på hva da? Mulig jeg som har misforstått noe, men..

Vanligvis kommer mensen 21 dager etter siste mensdag, så det er bare å regne litt på når du skal ha mensen, så skal det nok gå bra!

Gjest Peachen

Jeg ville ikke sluttet med brettet nå for å si det sånn.. Du kan få problemer med uregelmessig mens, så ta ut brettet du holder på med nå!

Jeg skjønte ikke det andre spm ditt, ta ett par drinker uten å tene på det? Tenke på hva da? Mulig jeg som har misforstått noe, men..

Vanligvis kommer mensen 21 dager etter siste mensdag, så det er bare å regne litt på når du skal ha mensen, så skal det nok gå bra!

hei da.

Mens kan altså bli uregelmessig ved å slutte etter 29 piller i stedet for 21? Jeg tar like piller hele måneden og har bare utsatt mensuken 8 dager med å ta 21 + 8 piller i steden for å stoppe etter 21.

det andre spørsmålet var sikkert litt overstressende fra meg. Tenkte at om en ble gravid i løpet av denne tiden uten å finne det ut. Og så har man drukket litt mer enn vanlig på grunn av ferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...