Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Som noen sikkert fikk med seg så fikk jeg noen dråper mørkerødt blod fredag ettermiddag - etter positiv test. Jeg var jo helt i oppløsning:-(

Etter dette blodet så gikk det over til litt brunt. Både det mørkerøde og brune kom utigjen med progesteronkremen.

Igår og i dag var det bare lys, lys brunt. Bare litt farge altså.

Ny test i dag var knall positiv, enda sterkere enn fredag. Nå tar jeg livet med ro og prøver å slappe av. Jeg ligger mye - for dette vil jeg skal gå bra!!

Tar for sikkerhets skyld blodprøve i morgen, men når testen bare har blitt sterkere så er jo det positivt. Er i dag på dag 17.

Da jeg ble gravid på 3 forsøk ble testen aldri kjempesterk (mistet da) men det har den blitt denne gangen:-))

klem fra en litt lettere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106479-oppdatering-fra-afrowoman/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på deg, så flott at du ser lysere på det idag - og at det ikke har blitt noe mer blødning.

Jeg ble gravid på vårt femte ivf-forsøk, og hadde en liten blødning på selve testdagen og dagen etter. Så gav det seg. Resultatet er nå 18 mnd. gammel:-)

Gratulerer så mye!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...