Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, dette er litt morsomt, men graviditets testen jeg tok fredag falt ut av søppelspannet nå nettopp ( var litt fullt), men så så jeg på den og den viste en svak strek. Altså en vanlig rød og en litt mindre rød.

Men det teller vel ikke med en gammel test. Testen viste jo negativt etter at jeg tok den så.....

Spørsmålet mitt er: er dette bare falsk siden testen er to dager gammel, eller er det en mulighet for at jeg kastet den i bosset for kjapt (etter 5 min) ???? ( testen heter quick respons.....

Fortsetter under...

Det er ofte at en test kan få en svak, tynn strek på testsiden en god stund etter resultatet skulle vært vist.

Du må betrakte denne som negativ. Ta heller og test på nytt.

Hei!

Jeg fikk først en negativ test, som jeg kastet i bosset, men tok opp og kikket på noen timer senere. Da hadde den fått en svak strek i det feltet som viser at en er gravid. Kjøpte en ny test samme ettermiddag (clearblue) og den viste at jeg var gravid. Kanskje det er sånn med deg også. Krysser fingrene for deg, og håper at du endelig skal få oppleve og være gravid.

Det er ofte at en test kan få en svak, tynn strek på testsiden en god stund etter resultatet skulle vært vist.

Du må betrakte denne som negativ. Ta heller og test på nytt.

jo jeg går utifra det, måtte bare spørre....tok en ny test som også var negativ desverre :(

Hei!

Jeg fikk først en negativ test, som jeg kastet i bosset, men tok opp og kikket på noen timer senere. Da hadde den fått en svak strek i det feltet som viser at en er gravid. Kjøpte en ny test samme ettermiddag (clearblue) og den viste at jeg var gravid. Kanskje det er sånn med deg også. Krysser fingrene for deg, og håper at du endelig skal få oppleve og være gravid.

Takk for positivt svar, men desverre så tror jeg at den er negativ.

Har kjøpt meg en CB i dag, tror den er litt bedre. Så nå er det bare å håpe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...