Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For et år siden begynte jeg og kjøpe inn stål produkter , fordi jeg syntes det var stilig!

Jeg har kjøpt stål komfyr , kjøleskap , oppvaskemaskin , kaffetrakter, brødrister og frityrkoker !

Men , jøss , så mye arbeid med å holde det fint!

Bruker glassrent , men det funker dårlig mot alle fettflekkene...;o(

Noen som har gode tips til meg ?

Andre produkter ?

Hilsen ei som håper på det da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106639-n%C3%A5-angrer-jeg-litt-st%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det finnes egne produkter til å sette inn stålprodukter med. Har det sikkert der du kjøpte varene! Skal da hindre fettflekker, fingermerker og slikt noe.... Håper det stemmer, for jeg har også bestilt sånt til mitt kjøkken... ;O)

Får stikke innom El-kjøp og høre om det fins slik da ;o)

Det er noe dritt ! Fingermerker og fett over det hele.

Pusser det ørten ganger til dagen , men ser likedan bare en stund etterpå....

Gjest Masahiro

Får stikke innom El-kjøp og høre om det fins slik da ;o)

Det er noe dritt ! Fingermerker og fett over det hele.

Pusser det ørten ganger til dagen , men ser likedan bare en stund etterpå....

Uff, høres ikke bra ut... Løp til Elkjøp, så skal jeg krysse fingre og tær for at dette virker!!! LA DET VIRKE!! :)

Annonse

Symaskinolje eller så selger de renseprodukter i daglig vare eller hos forhandler. De er litt dyre ca kr 199,- men så holder de en god stund og det blir kjempe lekkert.

Jeg har masse stål produkter hjemme og det er kjempelekkert.

Jeg angrer ikke ett sekund :)

Vask først med vanlig vaskemiddel f.eks zalo så du får vekk fett-flekker og så sprayer du på spesial produktet. Det blir skinnende og blankt!!!

Symaskinolje eller så selger de renseprodukter i daglig vare eller hos forhandler. De er litt dyre ca kr 199,- men så holder de en god stund og det blir kjempe lekkert.

Jeg har masse stål produkter hjemme og det er kjempelekkert.

Jeg angrer ikke ett sekund :)

Vask først med vanlig vaskemiddel f.eks zalo så du får vekk fett-flekker og så sprayer du på spesial produktet. Det blir skinnende og blankt!!!

TUSEN TAKK ;o)

Gjett hva jeg skal kjøpe i dag ; så slipper jeg den irritasjonen!

Jeg har lett i vanlige daglivare butikker , men ikke funnet noe . Så da er det nok de som selger produktene som har det ?!!

Gjest Pricilla

hehe.. Kjenner til det der, har desverre ingen råd. Eneste jeg har er et knivsett og det ser helt jævli ut hvis jeg ikke knukker på det hele tiden.

Kjøpte skap med speildører fordi det er så stilig.. Men fy f for et helvette å holde reint! 100 ganger verre enn å vaske vinduer jo.. Også er det BARE fire dører da..

Sånn er det, det som er stilig er et styr å holde stilig! ; )

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...