Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal I bryllup på lørdag. Det er på den andre siden av landet så vi har en lang kjøretur foran oss.

Jeg er for tiden sengeliggende. Det vil si at jeg må bruke av krefter jeg ikke har.

Er det innafor å bare delta på deler av dagen? Jeg er usikker, men det er mulig jeg kan klare å delta på alt. Men da kommer jeg til å bli skamdårlig I etterkant.

Hvis jeg ikke skal delta på alt. Hva er viktigst å få med seg? Vielse? Middag? Fest? 

Jeg synes i utgangspunktet at om du er invitert i bryllup så deltar du uansett. Men akkurat nå er jeg veldig redusert så jeg gruer meg veldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Vi skal I bryllup på lørdag. Det er på den andre siden av landet så vi har en lang kjøretur foran oss.

Jeg er for tiden sengeliggende. Det vil si at jeg må bruke av krefter jeg ikke har.

Er det innafor å bare delta på deler av dagen? Jeg er usikker, men det er mulig jeg kan klare å delta på alt. Men da kommer jeg til å bli skamdårlig I etterkant.

Hvis jeg ikke skal delta på alt. Hva er viktigst å få med seg? Vielse? Middag? Fest? 

Jeg synes i utgangspunktet at om du er invitert i bryllup så deltar du uansett. Men akkurat nå er jeg veldig redusert så jeg gruer meg veldig.

Ja, det er helt innenfor🙂jeg tenker vielsen og middagen er fint og delta på🙂

Skrevet (endret)

Jeg ville ha prioritert vielsen, og så delta f.eks en time av middagen hvis du er sliten da. Det beste hadde jo vært om du kunne hatt et rom i samme bygg som middagen er, der du kunne ha trukket deg tilbake og hvilt litt. Ville ha droppet festen.

Endret av påskelilje
AnonymBruker
Skrevet

Er innafor å måtte redusere deltakelsen. Jeg ville prioritert middagen siden det er bestilt mat og satt av plass til deg. 

Anonymkode: 5f2d5...e0c

Skrevet

Jeg synes ikke du skal presse deg for enhver pris for å gå.

Min mor har langt fremskreden MS. Da vi giftet oss så var hun med i vielsen og middagen og så var det noen som kjørte henne hjem. Jeg var bare glad hun klarte begge deler, det var ikke gitt.

Skrevet
Fru2020 skrev (9 timer siden):

Her er jeg enig i de som sier vielsen og det du klarer av middagen. Festen er underordnet.

Nicklusheletida
Skrevet

Som brud ville jeg ha lagt mer merke til hvem som manglet under middagen enn hvem som manglet i kirka. 

Skrevet (endret)

Vielsen, hvis du selv har lyst til å se den. Jeg tror ikke det betyr så mye fra eller til for brudeparet hvem som er der da, det blir helt sikkert mange nok.

Deretter - eller bare - så mye av middagen du orker. Det er kanskje på den delen det betyr mest for partneren din at du deltar også?

Endret av laban
stjernestøv
Skrevet (endret)

Ville prioritert middagen, kanskje vielsen om du orker men det er ikke et must for det er nok av andre folk der. Jeg var i en middag en gang men måtte bare gå å legge meg i hytten og fikk ikke smakt på noe, det viktigste er at du gjør det du klarer. 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...