Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lady HM skrev (4 timer siden):

Som brud ville jeg hatt forståelse for at en sengeliggende person jeg knapt kjenner ikke hadde kommet til andre siden av landet for å delta i bryllupet mitt! 

Med det utgangspunktet hadde jeg aldri i verden reist. 

Jeg skjønner at du så gjerne vil, men jeg personlig hadde spart energien på mennesker jeg har et nærere forhold til. 

PS: Men jeg ser at dere allerede har reist, så jeg må bare ønske deg lykke til ❤️ 

Takk for det❤️

Det ble en lang kjøretur på 9 timer. Men faktisk den siste halvannen time så satt vi og snakte uten at jeg kjente på tankekjør samtidig. Det er første pause fra hodet mitt på utrolig lenge. Det er det beste jeg opplever når hodet er stille og jeg bare kan være tilstede i samtalen med min kjære. Han er så god atte. Elsker å prate med han. Så for meg så har turen vært verdt det allerede. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...