Gå til innhold

Hva nå om banken stanger i morgen!!!

Anbefalte innlegg

Kunne ikke kommet på værre tidspunkt spør du meg!

Har ikke hatt penger på over en måned ( tull med systemet til aetat) men vil få penger fra både aetat og extra jobben denne uken (onsdag)....

De stakkars etterlengtede kronene blir jo da stående på konto, når husleie, gjeld,strøm, osv skal betales...

Ikke minst jeg er SABLA lei av å spise myglet brød med sur ost...

Kunne tenke meg en MIDDAG med POTETER (... drømmer)

Drømmen var oppnåelig helt til jeg hørte nyhetene i går kveld, da ble det bare panikken igjen!

Under denne helvetesmåneden har jeg ligget med 40 i feber med halsbetennelse uten å fått gått til legen, og nå tror jeg at jeg også har fått halskatarr, og jeg trenger MEDISINER... Antidepp m.m

Hva gjør jeg? Legger meg ned og dør? Ehee.. neppe!

Men altså, hva gjør jeg?

Ikke kan jeg låne mer heller, for jeg må ha litt igjen når pengene blir en realitet!

Ps: Har suttet av meg fingeren, så jeg kan ikke sutte på den lenger!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106683-hva-n%C3%A5-om-banken-stanger-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok bra skal du se.. Jeg tror ikke du er alene om å være avhengig av penger, så dør du dør du ikke alene.

Hvem hadde du tenkt å låne av forresten?

Mamsen, søs, og alle venene mine med eit kort....

Eg har desverre, eller heldigvis ikkje minibankkort...

Er ikkje økonomisk kompetent til å VERE innhavar av eit sånt eit, ifølgje meg sjølv!!!

Fint å vite at man slepp å daude alene....

Jaja, vekta kommer jo til å gå nedover, om jeg da greier å å stå oppreist så underernært som jeg er etter denne månden (andre og for den del)...

Kvar er erneringsfysologane eller kva dei no heiter opp i alt dette;)

Kizza1365380506

Du kan ta ut penger i minibanker så lenge det er penger i de.

De fleste butikker vil nok ta fram den gamle kortmaskina (vaffeljernet).

Postbanken vil ikke bli berørt av en eventuell streik.

Å takk for det! Nå blei jeg redda (letta).

Takk, takk,...

Annonse

Jeg tok ut noen kroner nå. Det var tomt i alle minibankene i bygda, men jeg klarte å kare til meg en tusenlapp i en butikk.

For øvrig blir nok ikke dette rare problemet. Det er tross alt begrenset hvor lenge regjeringa kan stå å se på en streik som er så skadelig som denne. Vi lever i en elektronisk verden og det er rett og slett ikke mulig å kjøre denne streiken i mange dagene før regjeringa trår til med tvungen lønnsnemnd.

Så slæpp off.

Det lureste er nok å legge vekk den røde duken.

Våknet bare så lettet og oppløftet idag:)

Da blir det fest på meg i helgen også:) Har ikke fått gått ut siden før jul:) Blir billig fyll dette, en dram så ligger jeg der og bæljer (synger)....

Litt flaut når jeg skal på venners, venners venners fest!!! Kan bli interessant ja:)

Jippi for banken og de bankansatte.....

:):):)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...