Gå til innhold

Blødning - noe farlig...?

Anbefalte innlegg

Gjest ei som er litt smånervøs

Hei.

Håper noen kan hjelpe meg her - jeg begynner å bli en smule nervøs for at det er noe galt fatt med kroppen min.

Fikk et barn i juni 2002 (nr. 3). Mensen kom tilbake etter snaut 2 måneder (som med de 2 andre). Sist i november fikk jeg satt en p-sprøyte, og en ny ble satt i slutten av februar. Mensen har jeg ikke sett snurten til siden oktober/november.

For 4 dager siden begynte jeg såvidt å blø litt; ikke mye, men rimelig smertefult. Det kommer liksom slike "tak" med menssmerten noen ganger i døgnet, og da kommer det litt blod etterpå.

Lurer på hvorfor dette skjer nå? Det er jo slett ingen normal mens.

Har noen vært borti det samme? Vær så snill å gi lyd...

Takker for svar. Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106766-bl%C3%B8dning-noe-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ganske vanlig vel

er det ikke ganske vanlig med blødninger i "hytt og pine" med p-sprøyten da ? det er sikkert forskjellig fra person til person med den også, men jeg har iallefall hørt at noen har uregelmessige blødninger med det prevansjonsmiddelet der.

Du skulle jo tatt en ny nå i slutten av mai? Uansett, det skjer så mye rart med forskjellige folk når de går på p-sprøyta at det er ikke godt å si. Selv opplevde jeg vel det samme som deg et par ganger mens jeg gikk på sprøyta uten å tenke noe særlig over det.

Forsvinner ikke smerten så ta kontakt med lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...