Gå til innhold

Jaja, pyttsann, det var vel ikke så verst...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er med et skikkelig bredt glis jeg skriver dette. I dag solgte vi nemlig vår leilighet i en firemannsbolig, til 110.000,- kr over takst. Og summen vi solgte for, er 465.000,- kr mer enn det vi selv ga for den for fire år siden...

*gliiiiz*

:-)

Skrevet

Jeg VISSTE dere snylta meg!

Snytt? Du bød jo selv det du synes den var verdt! :-) Ingen bendte armen din bak på ryggen og la tallene i munnen din.

Skrevet

*Hehe* Vi ga 770.000,- for huset i 1996. Hadde takstmann for to år siden for å refinanisere og fikk takst på 1.275.000,-! *Gliser*

Skrevet

Vi kjøpte huset i 95 for 900.000,- og solgte det i forrige uke for 2.150.000,-.

Det er bra prisøkning spør du meg.

Skrevet

Snytt? Du bød jo selv det du synes den var verdt! :-) Ingen bendte armen din bak på ryggen og la tallene i munnen din.

Og mannen min ( Var da singel)

kjøpte for 1.3 mill i 1985, og fikk takst på 5.5 mill for 2 år siden.

Vet ikke hva taksten er nå.

Skrevet

Grattis :)) Og det til tross for ubrukelig megler? ;)

Har dere kjøpt nytt hus ennå da?

Skrevet

Bra, men hva må dere gi for det nye bostedet?

Bare 50.000 i mellom! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...