Gå til innhold

Byggmestern som nekta å bygge for muslimer, fengsles ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ja, men det har han i praksis også. Men når du er så lite intelligent at du ikke finner på en lovlig unnskyldning, så fortjener du det du får.

".................."

De vikarierende årsakers svøpe.

F eks har hun ikke vondt i hodet, bare ikke lyst på sex med meg.

Fortsetter under...

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

41

• Sør

30

• Grip

24

• Bassisten

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg mobber ingen, selv ikke sør.

Når du graver opp hver eneste liten parkeringsbot som en muslim/innvandrer får, og bruker dette for å stille alle muslimer/innvandrere i et negativt lys, så er ord som mobbing og trakassering de eneste dekkende.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Når du graver opp hver eneste liten parkeringsbot som en muslim/innvandrer får, og bruker dette for å stille alle muslimer/innvandrere i et negativt lys, så er ord som mobbing og trakassering de eneste dekkende.

Når du graver opp hver eneste liten parkeringsbot som et menneske får, og bruker dette for å stille alle mennsker i et negativt lys, så er ord som mobbing og trakassering de eneste dekkende.

Ulv I Faarikaal

Når du graver opp hver eneste liten parkeringsbot som et menneske får, og bruker dette for å stille alle mennsker i et negativt lys, så er ord som mobbing og trakassering de eneste dekkende.

*ler*

Det som er så festlig her er hvordan du sutrer og spiller "uskyldig martyr" når noen gir DEG en dose av samme medisin som du påtvinger alle innvandrere/muslimer.

Da syter og sutrer du, og kaller det samme du bedriver for "mobbing"

petter smart

§ 349a. Med bøter eller fengsel inntil 6 måneder straffes den som i ervervsmessig eller liknende virksomhet, på grunn av en persons trosbekjennelse, rase, hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse nekter ham varer eller tjenester på de vilkår som gjelder for andre. På samme måte straffes den som i slik virksomhet nekter en person varer eller tjenester som nevnt på grunn av hans homofile legning, leveform eller orientering.

På samme måte straffes den som av slik grunn som nevnt i første ledd, nekter en person adgang til offentlig forestilling eller oppvisning eller annen offentlig sammenkomst på de vilkår som gjelder for andre.

På samme vis straffes også den som tilskynder eller på annen måte medvirker til en handling som nevnt i første eller annet ledd.

Hvor mange innvandrere er dømt etter denne paragrafen?

Hvor mange etniske nordmenn jobber for innvandrere (butikker o.l.)?

Ulv I Faarikaal

Tja..syns det var riktig å gå ut med det der jeg da. Greit at kanskje noen idioter har gitt han sympati, men tror faktisk det er mange som misliker sterkt den oppførselen til byggmesteren. Jeg gjør i alle fall.

Jeg misliker også slik adferd. Hevnlyst og frustrasjon er vondt å svelge. Første tanke er at folk burde vite om slikt, men det hadde vært lurere å tie det i hjel.

Annonse

At små entreprenører er kviale til å bygge garasjer for stanere på 27 år oppi åsen er forståelig. Sjansen for å bli tatt for svart arbeid blir jo dobbelt så stor.

Forleden gikk jeg gjennom listen over de 20 mest solgte bilmodellene hittil i år.

Av de 20 er det kun 2 jeg i det hele tatt ville diskutere eierskap til. Det er Audi A4 som jeg synes har mistet en del av glansen og antatt 240-status, samt 3-serie. 3-serie er jo vanskelig nå, siden imagen er staner-skadet.

Da sitter jeg altså her og kan ikke tenkte meg noen av de bilmodellene som er mest solgt i Norge. Jeg ser bort fra muligheten av at det er meg det er noe galt med.

Hvordan kan det ha seg at nordmenn har slik hang etter sjelløse riskokere? Er det tilfeldig at alt som heter estetikk og kjøreglede blir nedprioritert. Kan du gi en sosiologisk/kulturell vurdering av hva som er galt med det norske folk?

Ulv I Faarikaal

Det er betenkelig, men sant: muslimers felles rykte har mugnet ytterligere. Det hjelper ikke at 99,9% av dem tar avstand fra vold. Publiseringen av byggmesterns stunt gir en dytt i uønsket retning. De som støtter slikt blir sikrere i sin sak og de som motarbeider slikt blir tydeligere.

De religiøse ledere som oppfordrer til vold over hele verden er motbydelige aktører, samme som byggmestern er en spire til konflikt lokalt her i landet ved å oppfordre til boikott av muslimer.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=61360

Jeg misliker også slik adferd. Hevnlyst og frustrasjon er vondt å svelge. Første tanke er at folk burde vite om slikt, men det hadde vært lurere å tie det i hjel.

Så vi skal tie det ihjel når nordmenn trakasserer muslimer, men hvis en muslim banker en nordmann er du den første til å starte en tråd på DOL...?

Dobbelmoral....

Hvor mange innvandrere er dømt etter denne paragrafen?

Hvor mange etniske nordmenn jobber for innvandrere (butikker o.l.)?

Sannsynligvis like mange som antall nordmenn som er dømt.

Hvor mange nordmenn har søkt på jobb i innvandrerbutikker?

Ulv I Faarikaal

Så vi skal tie det ihjel når nordmenn trakasserer muslimer, men hvis en muslim banker en nordmann er du den første til å starte en tråd på DOL...?

Dobbelmoral....

Du tar feil (muligens med vilje) , jeg har ikke startet tråder om slosskamper. Men derimot har jeg fokusert på gjengkriminalitet begått av innvandrergjenger og forsøkt å få fram årsakene og evt løsninger på problemet. Det er også et helt legalt emne, et problem for politiet og vettskremte skoleelever.

§ 349a. Med bøter eller fengsel inntil 6 måneder straffes den som i ervervsmessig eller liknende virksomhet, på grunn av en persons trosbekjennelse, rase, hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse nekter ham varer eller tjenester på de vilkår som gjelder for andre. På samme måte straffes den som i slik virksomhet nekter en person varer eller tjenester som nevnt på grunn av hans homofile legning, leveform eller orientering.

På samme måte straffes den som av slik grunn som nevnt i første ledd, nekter en person adgang til offentlig forestilling eller oppvisning eller annen offentlig sammenkomst på de vilkår som gjelder for andre.

På samme vis straffes også den som tilskynder eller på annen måte medvirker til en handling som nevnt i første eller annet ledd.

Vi kan være enige om at entrepenøren trolig handlet i strid med loven. Han kunne ordlagt seg annerledes og sluppet unna naturligvis.

Meen..hva hvis vedkommende var tilhengere av sharia-lover i Norge? Hva hvis vedkommende var nazist? Eller kommunist?

Er det da helt ut akseptabelt å nekte salg?

....

For øvrig er det morsomt å se hvor hissig du er på å kreve at entrepenøren skal selge til de som ønsker det. Jeg synes å huske at du forleden var meeeget opptatt av at Irak og andre oljestater skal kunne selge til absolutt hvem de vil.

Vi kan være enige om at entrepenøren trolig handlet i strid med loven. Han kunne ordlagt seg annerledes og sluppet unna naturligvis.

Meen..hva hvis vedkommende var tilhengere av sharia-lover i Norge? Hva hvis vedkommende var nazist? Eller kommunist?

Er det da helt ut akseptabelt å nekte salg?

....

For øvrig er det morsomt å se hvor hissig du er på å kreve at entrepenøren skal selge til de som ønsker det. Jeg synes å huske at du forleden var meeeget opptatt av at Irak og andre oljestater skal kunne selge til absolutt hvem de vil.

"Meen..hva hvis vedkommende var tilhengere av sharia-lover i Norge? Hva hvis vedkommende var nazist? Eller kommunist? Er det da helt ut akseptabelt å nekte salg?"

Eller hva hvis vedkommende var pedofil? Det er da ingen problem å være verken kristen, muslim, nazist eller pedofil for den del så fremt man ikke bryter loven i HANDLING.

Jeg er, fordi jeg enda ikke har meldt meg ut av statskirken, som kristen å regne. Jeg vil likevel ikke påstå at jeg er kristen. Jeg praktiserer ikke kristendommen - jeg er bare endel av den fordi jeg ikke har valgt anderledes, jeg har ikke meldt meg ut.

Er det riktig at man snakker om meg OG de fanatiske folka på sørlandet, i samme åndedrag? Jeg har forståelse for at enkelte fanatiske kristne ikke kan jobbe for fanatiske muslimer, men bør det gjelde MEG - som bare er født inn i en statsreligion og ikke har giddet å melde meg ut?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...