Gå til innhold

Byggmestern som nekta å bygge for muslimer, fengsles ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

*ler*

Selvoppnevnte seiersherrer er alltid morsomme.

PS: Tråden handler om muslimer, osv., og det er åpenbart hvem du ønsker å ramme med din trakassering og ditt hat.

Heldigvis er ikke du sjefen her.

Ikke jeg heller.

Det er lov å ha meninger, selv på stortinget.

Ondskapen og hersketrangen lyser av dine innlegg, men forgjeves. Jeg har brukt mange år på å danne meg en mening og har sett mye elendighet du ikke kan viske ut. Hvis du mener jeg har hjulpet så mange av hat til dem, så får du tro det.

Flere av din type har jeg sett og mye har de ødelagt for seg selv og de de vil "hjelpe".

Fortsetter under...

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

41

• Sør

30

• Grip

24

• Bassisten

7

Mest aktive i denne tråden

Heldigvis er ikke du sjefen her.

Ikke jeg heller.

Det er lov å ha meninger, selv på stortinget.

Ondskapen og hersketrangen lyser av dine innlegg, men forgjeves. Jeg har brukt mange år på å danne meg en mening og har sett mye elendighet du ikke kan viske ut. Hvis du mener jeg har hjulpet så mange av hat til dem, så får du tro det.

Flere av din type har jeg sett og mye har de ødelagt for seg selv og de de vil "hjelpe".

*flirer*

Hvordan har du "hjulpet" dem?

Delt ut kokebøker med pene bilder til de som sultet ihjel?

Den bitterheten din klarer du ikke å gjemme. Den ødelegger deg og gjennomsyrer dine innlegg.

Sett han i fengsel, og det blir ikke til gavn for noen. Hadde ikke rasistene en grunn til å hausse opp, så får de det da.

Martyren som ofret seg.

Jeg syns allerede jeg ser plakatene og økt hets mot muslimer, som vi besvarer med flere arrestasjoner osv.... med et par terrorangrep til så nærmer vi oss skremmende noe vi ikke vil ha i Norge. Straff er ikke alltid en løsning, selv om mange er hevnlystne.

Det samme tenkte amerikanerne om Hirohito i 1945, det var svært mange som ville henge han, men amerikanerne visste det ville bli en endeløs gerilajkrig i Japan etterpå, defor lot de han gå fri. En mer morderisk despot skal man lete lenge etter, men han fikk gå. Det var lurt, sparte mange menneskeliv. Hevnlysten sto opp i halsen på hele USA.

Det samme gjelder selvsagt bankranere, mordere og de som gasset jøder?

Sett dem fri?

Eller?

Ulv I Faarikaal

*flirer*

Hvordan har du "hjulpet" dem?

Delt ut kokebøker med pene bilder til de som sultet ihjel?

Den bitterheten din klarer du ikke å gjemme. Den ødelegger deg og gjennomsyrer dine innlegg.

Nå ble du psykolog ? Og trenger jeg det ?

Nei.

Bare gi opp, det nytter ikke.

Ulv I Faarikaal

Det samme gjelder selvsagt bankranere, mordere og de som gasset jøder?

Sett dem fri?

Eller?

Den gamle tosken er hverken morder, bankraner eller nazist, bare en gammel tosk som har driti seg ut. Å gjøre han til noe mer er bare å legge en gave i fanget på muslim- og rasehatere. En slik liten "martyr" er akkurat hva de trenger for å lage mer bråk.

Annonse

Den gamle tosken er hverken morder, bankraner eller nazist, bare en gammel tosk som har driti seg ut. Å gjøre han til noe mer er bare å legge en gave i fanget på muslim- og rasehatere. En slik liten "martyr" er akkurat hva de trenger for å lage mer bråk.

Du er så lite overbevisende at det er pinlig.

Ulv I Faarikaal

Nei - som du sier, din bitterhet er det nok lite som hjelper mot.

God bedring.

Jo takk men jeg har det bra.

Har du noe i mot å fortelle hva som feiler deg ? Ikke at jeg bryr meg om det, men det kan kanskje forklare noe av frustrasjonen og de grunnløse personlige angrepene. Noe a la tourettes ?

Ulv I Faarikaal

Du er så lite overbevisende at det er pinlig.

Ække sikkert jeg gidder å overbevise om noe som helst, kanskje jeg bare gir f....

Hva du tror eller mener er meg knekkende ligegyldig når sør ikke kan oppføre seg som folk.

Jo takk men jeg har det bra.

Har du noe i mot å fortelle hva som feiler deg ? Ikke at jeg bryr meg om det, men det kan kanskje forklare noe av frustrasjonen og de grunnløse personlige angrepene. Noe a la tourettes ?

Jeg "lider" dessverre fra at jeg ikke liker å se folk som deg (eller andre) trakassere og mobbe uskyldige folkegrupper/mennesker.

At du som mobber så spiller martyr når noen påpeker din mobbing er vi vant med - det overbeviser ingen.

Ulv I Faarikaal

Jeg "lider" dessverre fra at jeg ikke liker å se folk som deg (eller andre) trakassere og mobbe uskyldige folkegrupper/mennesker.

At du som mobber så spiller martyr når noen påpeker din mobbing er vi vant med - det overbeviser ingen.

Er det slik du oppfatter det, er du nødt til å fortsette lidelsen, for jeg kommer til å mene det samme til min dødsdag. Noe jeg har full rett til.

Er det slik du oppfatter det, er du nødt til å fortsette lidelsen, for jeg kommer til å mene det samme til min dødsdag. Noe jeg har full rett til.

Selvsagt har du rett. Du har rett til mye dumt.

Du kan selvsagt sutre videre om ytringsfrihet (som om jeg nektet deg å ytre deg) hver gang jeg påpeker hatet og løgnene i innleggene dine.

Kanskje du blir flinkere til å spille martyr også?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Selvsagt har du rett. Du har rett til mye dumt.

Du kan selvsagt sutre videre om ytringsfrihet (som om jeg nektet deg å ytre deg) hver gang jeg påpeker hatet og løgnene i innleggene dine.

Kanskje du blir flinkere til å spille martyr også?

Selvsagt har jeg rett.

Du kan gjøre martyrer ut av hele innvandrerbefolkingen, men jeg tviler på at de vil det.

Selvsagt har jeg rett.

Du kan gjøre martyrer ut av hele innvandrerbefolkingen, men jeg tviler på at de vil det.

Jeg har ikke gjort martyr ut av noen, verken innvandrere eller nordmenn generelt.

Jeg er ikke så stokk dum at jeg tror at "alle innvandrere er slemme/gode/osv" fordi om du har truffet noen som var det.

Logikken din er akkurat den samme som jødehatet var tuftet på, og det vet du utmerket godt.

Ulv I Faarikaal

Jeg har ikke gjort martyr ut av noen, verken innvandrere eller nordmenn generelt.

Jeg er ikke så stokk dum at jeg tror at "alle innvandrere er slemme/gode/osv" fordi om du har truffet noen som var det.

Logikken din er akkurat den samme som jødehatet var tuftet på, og det vet du utmerket godt.

>>Jeg har ikke gjort martyr ut av noen, verken innvandrere eller nordmenn generelt.

Jo, de stakkars innvandrerne. Og nordmenn som de store kjeltringene som undertrykker og forfølger innvandrere akkurat som jødene. Det har sør skrevet i et utall innlegg, og det er overhodet ikke sant. Vi sliter oss ut for å ta oss av dem og vi må snart gi opp, de er for mange.

Vi er ikke en gjeng barbarer og rasehatere, det er en fornærmelse, og sør må ha en grunn for å fornærme og provosere. Har sør noe i mot sine egne landsmenn ? Jeg begynner å lure på hvem sørs landsmenn er.

>>Jeg er ikke så stokk dum at jeg tror at "alle innvandrere er slemme/gode/osv" fordi om du har truffet noen som var det.

Jeg er heller ikke så dum, men sør provoserer meg, og undervurderer meg. Prøver å redusere og pervertere f eks meg til noe du hater. Men det går ikke, det preller av.

>>Logikken din er akkurat den samme som jødehatet var tuftet på, og det vet du utmerket godt.

Jeg kjenner godt til dette folkets historie, ikke tull. Jeg har ikke noe i mot andre folkeslag så lenge enkeltpersonene oppfører seg som folk.

>>Jeg har ikke gjort martyr ut av noen, verken innvandrere eller nordmenn generelt.

Jo, de stakkars innvandrerne. Og nordmenn som de store kjeltringene som undertrykker og forfølger innvandrere akkurat som jødene. Det har sør skrevet i et utall innlegg, og det er overhodet ikke sant. Vi sliter oss ut for å ta oss av dem og vi må snart gi opp, de er for mange.

Vi er ikke en gjeng barbarer og rasehatere, det er en fornærmelse, og sør må ha en grunn for å fornærme og provosere. Har sør noe i mot sine egne landsmenn ? Jeg begynner å lure på hvem sørs landsmenn er.

>>Jeg er ikke så stokk dum at jeg tror at "alle innvandrere er slemme/gode/osv" fordi om du har truffet noen som var det.

Jeg er heller ikke så dum, men sør provoserer meg, og undervurderer meg. Prøver å redusere og pervertere f eks meg til noe du hater. Men det går ikke, det preller av.

>>Logikken din er akkurat den samme som jødehatet var tuftet på, og det vet du utmerket godt.

Jeg kjenner godt til dette folkets historie, ikke tull. Jeg har ikke noe i mot andre folkeslag så lenge enkeltpersonene oppfører seg som folk.

Du skriver: "Og nordmenn som de store kjeltringene som undertrykker og forfølger innvandrere akkurat som jødene"

Nei, ikke "nordmenn", men DEG.

Det er ikke "nordmenn" generelt som sprer hat og trakasserer innvandrere på DOL, det er deg.

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Og nordmenn som de store kjeltringene som undertrykker og forfølger innvandrere akkurat som jødene"

Nei, ikke "nordmenn", men DEG.

Det er ikke "nordmenn" generelt som sprer hat og trakasserer innvandrere på DOL, det er deg.

Det er ikke jeg som trakasserer "innvånere" på DOL, det er sør.

Lurer du på hvorfor de fleste holder seg unna diskusjoner med sør ?

Fordi sør er så hyggelig og imøtekommende at de får dårlig samvittighet.

Det er ikke jeg som trakasserer "innvånere" på DOL, det er sør.

Lurer du på hvorfor de fleste holder seg unna diskusjoner med sør ?

Fordi sør er så hyggelig og imøtekommende at de får dårlig samvittighet.

Jeg er hyggelig og imøtekommende med folk som ikke gjør sitt ytterste (slik du gjør) får å gjøre livet til totalt uskyldige mennesker jævlig.

Jeg skriver til og med hyggelige innlegg til deg i tråder hvor du (formodentlig ved en feiltakelse) glemmer å trakassere innvandrere/muslimer.

Som jeg har påpekt utallige ganger - trakassering av folkegrupper er GALT, og det du gjør er tuftet på akkurat samme prinsipper som jødehatet (bare at du har byttet ut "jøde" med "muslim")

Ulv I Faarikaal

Jeg er hyggelig og imøtekommende med folk som ikke gjør sitt ytterste (slik du gjør) får å gjøre livet til totalt uskyldige mennesker jævlig.

Jeg skriver til og med hyggelige innlegg til deg i tråder hvor du (formodentlig ved en feiltakelse) glemmer å trakassere innvandrere/muslimer.

Som jeg har påpekt utallige ganger - trakassering av folkegrupper er GALT, og det du gjør er tuftet på akkurat samme prinsipper som jødehatet (bare at du har byttet ut "jøde" med "muslim")

He-he.

Makan til rørebøtte. Jeg har ikke byttet ut noe med noe.

De saklige innlegg du har kommet med til meg kan vi telle på en hånd. Ellers er det bare dritt.

Men utgir jeg meg for dame, få pipen en annen lyd. Likeså et annet nick. Så kom ikke her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...