Gå til innhold

Mer hått år nått

Anbefalte innlegg

Høne I Frikassè

Jeg måtte selvfølgelig ta meg en titt. Noen personer stusser jeg veldig på. Jeg valgte Norway og alder 26-32 for å se om det var noen jeg kjente der..og det var det jo. *humrer*

Men så kom jeg over denne: http://www.hotornot.com/r/?emid=OUO8NE

Hvem er det som _egentlig_ er ute etter en date? Jeg for min del er vel bevisst over hvem jeg ville valgt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106934-mer-h%C3%A5tt-%C3%A5r-n%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

...hvordan velger du "norway"....???

Jeg "huket" av for location. Da kom det opp et nytt felt hvor jeg kunne velge land. Der valgte jeg Norway.

Jeg må innrømme at jeg har tidenes bad-humor-day i dag, så jeg ler av alt og alt er svært morsomt. Når jeg kommer til hektene om en liten stund, så er det vel ikke like morsomt likevel.

*knegg*

Jeg "huket" av for location. Da kom det opp et nytt felt hvor jeg kunne velge land. Der valgte jeg Norway.

Jeg må innrømme at jeg har tidenes bad-humor-day i dag, så jeg ler av alt og alt er svært morsomt. Når jeg kommer til hektene om en liten stund, så er det vel ikke like morsomt likevel.

*knegg*

...jeg gir konsekvent 1 i karakter jeg.....ved nærmere ettertanke er vel det neppe bad humor, men kun ren og skjær realisme;-)

*knegg*

Jeg syns denne var litt drøy:

"Hello. I'm from Norway. My job is to sort garbage for recycling. Please let me know if this sounds interesting."

Ehh?

Very interesting, duuhh! :)

Annonse

Vi vet jo at du ikke er så pen, men jeg trodde det var meningen at vi alle skulle late som.

Det er jo bare en ting å gjøre.... legg ut linken selv.

Det er i grunnen veldig greit: Dei som vil sjå bilete av meg kan berre senda bilete og passord til meg. så blir dei inkludert i galleriet, og får sjå både mitt blide åsyn og andre DOLarar.

(At eg vil skjule den dårlege ratinga mi på Hot Or Not, har sjølvsagt ingenting med saka å gjera ;-)

Høne I Frikassè

Det er i grunnen veldig greit: Dei som vil sjå bilete av meg kan berre senda bilete og passord til meg. så blir dei inkludert i galleriet, og får sjå både mitt blide åsyn og andre DOLarar.

(At eg vil skjule den dårlege ratinga mi på Hot Or Not, har sjølvsagt ingenting med saka å gjera ;-)

Dette er det aller dummeste jeg har hørt siden krigen. Jeg har ved to anledninger sendt bilde av meg selv til den tidligere oppgitte mailadressen. Har aldri fått noe svar eller noen ting.

Dog var det nakenbilde, men det gjør vel ingenting?

psst.. vakke nakenbilde, men det kunne det ha vært.

Annonse

petter smart

Er det ingen annen utvei altså?

Hva er mail adressen din?

Dette er det aller dummeste jeg har hørt siden krigen. Jeg har ved to anledninger sendt bilde av meg selv til den tidligere oppgitte mailadressen. Har aldri fått noe svar eller noen ting.

Dog var det nakenbilde, men det gjør vel ingenting?

psst.. vakke nakenbilde, men det kunne det ha vært.

Då har du i så fall ikkje høyrd mykje dei siste 60 åra.

Dersom eg hadde motteke nokon mail frå deg, hadde du høyrd frå meg - i likskap med dei 140 som er i galleriet frå før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...