petter smart Skrevet 28. mai 2003 Skrevet 28. mai 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=269713 0 Siter
petter smart Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Skrevet 28. mai 2003 Selvfølgelig. Det er vel greit for dere som ikke har noe som kan klippes av :-) Jeg hadde aldri klart å stole på dama mer. 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 28. mai 2003 Skrevet 28. mai 2003 Det er vel greit for dere som ikke har noe som kan klippes av :-) Jeg hadde aldri klart å stole på dama mer. Hehe, kan jo klippe av både det ene og det andre på meg også. Jeg blir bare opphisset av tanken, jeg. Men sovne - det hadde jeg glætt klart. Men HUN skulle ikke vært så trygg. 0 Siter
petter smart Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Skrevet 28. mai 2003 Hehe, kan jo klippe av både det ene og det andre på meg også. Jeg blir bare opphisset av tanken, jeg. Men sovne - det hadde jeg glætt klart. Men HUN skulle ikke vært så trygg. Det er vel bedre å miste håret enn pikken :-) eller har du noe annet hun kan klippe av? Da vet jeg om to damer jeg ikke hadde klart å sovne ved siden av. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. mai 2003 Skrevet 28. mai 2003 Noen mennesker tilgir alt. Hehe, merkelig skapninger. Men jeg gjetter på at det i denne familien er slutt på seriøse krangler før man legger seg 0 Siter
BettyBlue Skrevet 29. mai 2003 Skrevet 29. mai 2003 Han unnskyldte henne fordi hun bare var stresset. Snakk om overbærenhet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.