Gå til innhold

Hvilke Forum er dere inne på?

Gjest i dag er jeg olsenbandenovervann

Anbefalte innlegg

Gjest i dag er jeg olsenbandenovervann
Skrevet

Jeg er stort sett på forumet Åpent forum. Hvilke forum er dere inne på?

Skrevet

Aner ikke. Jeg bruker bare 100 siste og "svar til meg".

Men jeg har en følelse av at jeg ikke er veldig mye på forum for urinveier og forum for dag/nattvæting.

Skrevet

Leser på åpent, ungdom, samliv, sex, graviditet, foreldre-småbarn, foreldre-ungdom, data... og noen ganger fler hvis jeg kjeder meg.

Skriver stort sett bare på åpent.

Skrevet

Stort sett åpent forum, samliv og seksualitet...

Skrevet

Åpent, psykiatri. Hvis noe interesserer: idrett og trening og mat og ernæring. Titter en sjelden gang innom meldinger.

Skrevet

Nå er jeg nesten bare her på åpent. Før var jeg en del bl.a. på data, alternativ medisin, hud og hår, hodepine, mat og ernæring.

Skrevet

Jeg er der hvor jeg detter inn via 100 nyeste innlegg. Litt alle steder.

Skrevet

Stort sett på Adopsjon, Foreldre - småbarn og Åpent, når det faller seg slik.

:-)

Skrevet

Stort sett 100 nyeste.

Det var litt intenst på Idrett og trening i en periode - det har roet seg, nå kan jeg det meste :)

Hvis jeg virkelig kjeder meg, kan jeg til nød også lese de gudsjammerlig kjedelige spørsmålene på Samliv, tullet på Seksualitet og kjerringpratet på Foreldre-småbarn.

Skrevet

Aner ikke. Jeg bruker bare 100 siste og "svar til meg".

Men jeg har en følelse av at jeg ikke er veldig mye på forum for urinveier og forum for dag/nattvæting.

Er du ofte på forum for kjønnssykdommer? *gliser fornøyd*

Skrevet

Er du ofte på forum for kjønnssykdommer? *gliser fornøyd*

Man kan aldri være for sikker :)

Skrevet

Stort sett 100 nyeste.

Det var litt intenst på Idrett og trening i en periode - det har roet seg, nå kan jeg det meste :)

Hvis jeg virkelig kjeder meg, kan jeg til nød også lese de gudsjammerlig kjedelige spørsmålene på Samliv, tullet på Seksualitet og kjerringpratet på Foreldre-småbarn.

Jeg glemte Åpent forum samt bittelitt Webmaster.

Kizza1365380506
Skrevet

Åpent forum, psykiatri, samliv, seksualitet og så 100 nyeste.

Skrevet

Graviditet, foreldre-småbarn, åpent forum, 100 nyeste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...