Gå til innhold

Hva skal du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig slo det meg at i morgen er det fridag.

Jeg kjente med ett at jeg ble litt rastløs... :-)

Deilig vær til en bytur, hvis jeg bestemmer meg for det. (Blir sikkert hjemme)

Hva skal du?

Skrevet

Jeg skal ta oppvasken... Litt av den iallefall, nå er haugen så høy at jeg ikke tør stable mer oppå, i redsel for at alt som ligger "over" vasken skal seile ned på gulvet...

Men jeg må selvfølgelig sitte her i noen timer først... Også blir det litt tv. Og egentlig burde jeg rydda litt og, klærne ligger overalt i hele leiligheten.

Gjest Humlepungen
Skrevet

I kveld skal jeg lage hjemmeldagd pizza til samboeren min så han kan kose seg med mens han ser kampen på tv3.

Satser på at jeg får smake en bit;o)

Ellers i kveld skal jeg slappe av. Muligens lakke tåneglene;o)

Skrevet

Spise pizza, drikke iskald cola, om to minutter skal jeg inn i stua og se RBK banke Lillestrøm, og om halvannen time switcher jeg over på TV3 hvor vi forhåpentligvis får se en spennende CL finale.

Rett etter kampen skal jeg på jobb, så jeg håper for all del ikke at kampen drøyer ut i ekstraomganger. Da får jeg et problem.

Skrevet

Spise pizza, drikke iskald cola, om to minutter skal jeg inn i stua og se RBK banke Lillestrøm, og om halvannen time switcher jeg over på TV3 hvor vi forhåpentligvis får se en spennende CL finale.

Rett etter kampen skal jeg på jobb, så jeg håper for all del ikke at kampen drøyer ut i ekstraomganger. Da får jeg et problem.

Ja, du prioriterer vel kampen foran jobb, tenker jeg... ;-)

Skrevet

I kveld skal jeg lage hjemmeldagd pizza til samboeren min så han kan kose seg med mens han ser kampen på tv3.

Satser på at jeg får smake en bit;o)

Ellers i kveld skal jeg slappe av. Muligens lakke tåneglene;o)

Lakke tåneglene var en god idé nå som sandalene må frem. Takk for tipset! :-)

Skrevet

Jeg skal ta oppvasken... Litt av den iallefall, nå er haugen så høy at jeg ikke tør stable mer oppå, i redsel for at alt som ligger "over" vasken skal seile ned på gulvet...

Men jeg må selvfølgelig sitte her i noen timer først... Også blir det litt tv. Og egentlig burde jeg rydda litt og, klærne ligger overalt i hele leiligheten.

Ja, det er så mye som skulle vært gjort. Men man skal da kose seg litt også, vel... :-)

Skrevet

SKal ut og drikke vin

Fornuftig! Husk å lakke tåneglene før du tar på sandalene. :-)

Skrevet

Fornuftig! Husk å lakke tåneglene før du tar på sandalene. :-)

Gidder ikke - tar på en strømpebukse - så ser jeg brun ut !! :-)

Skrevet

Gidder ikke - tar på en strømpebukse - så ser jeg brun ut !! :-)

Satan - den har allerede røket

Skrevet

Satan - den har allerede røket

Selvbruningskrem og neglelakk? Kos deg! :-)

Kizza1365380506
Skrevet

Sitte her og DOLe om jeg ikke går og treffer en venninne i byen. Hun skal løpe Hansa løpet og driver vel akkurat nå å drikker gratis øl på Hansa.

Akk, ja, og her sitter altså jeg. :o)

hare1365380455
Skrevet

Er hjemme.. mannen tok seg en tur på puben...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Lakke tåneglene var en god idé nå som sandalene må frem. Takk for tipset! :-)

Ingen årsak;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...