Gå til innhold

Hva ser på på tv? Fotball teller ikke...

Anbefalte innlegg

Gjest Såpe-jenta

Nå når jeg endelig er ferdi med eksamen og endelig kan begynne å se tv igjen, viser det seg at Hotell cæsar og alle de andre favorittprgrammene jeg liker å se på tv, har tatt sommerferie:-( Hva finnes det å se på tv for? - som forøvrig hater fotball? Hva passer dere på å få med dere på tv?

Fortsetter under...

Annonse

Synes både Buffy og Charmed er koselig jeg. Så er det jo Akutten, Judging Amy,Friends, Providence f.eks.

Men så ser jeg mye på BBC, Østkantfolk etc.

Etter 22 kubber som regel.

Mvh

Øskantfolk er bra. Fulgte alltid med på den, men har dessverre ikke BBC..

Synd de tok den av plakaten på TvN for en stund siden.

Kizza1365380506

Øskantfolk er bra. Fulgte alltid med på den, men har dessverre ikke BBC..

Synd de tok den av plakaten på TvN for en stund siden.

Eneste programmet jeg prøver å se hver dag. Og så har de omnibus om søndagen dersom jeg ikke har fått med meg alt.

Koselig den altså. :o)

hare1365380455

Ser ikke så mye på tv for tiden, men må få med meg friends, kongen av queens, så boston public i dag, skal se csi.. så meet my folks i går... Nyhetene, tabloid, serien om tenacious d (vises i sone2 som jeg ikke pleier å se, så jeg har kun sett det 2 ganger. Men morsomt!), og av og til med hjarte på rette staden.

Kizza1365380506

Ser ikke så mye på tv for tiden, men må få med meg friends, kongen av queens, så boston public i dag, skal se csi.. så meet my folks i går... Nyhetene, tabloid, serien om tenacious d (vises i sone2 som jeg ikke pleier å se, så jeg har kun sett det 2 ganger. Men morsomt!), og av og til med hjarte på rette staden.

Ser du ikke mye tv sa du? Vel, vel alt er relativt. :o)

hare1365380455

Ser du ikke mye tv sa du? Vel, vel alt er relativt. :o)

Hihi! Ser ikke tv hver dag, heller ikke nyhetene.. Så altså boston public i dag, men ikke hele (har baby som skulle ammes og stelles...). Friends og Kongen.. fikk jeg se; da sov de små! Før så jeg mange timer til dagen; nå kanskje en time om jeg er heldig...

Kizza1365380506

Hihi! Ser ikke tv hver dag, heller ikke nyhetene.. Så altså boston public i dag, men ikke hele (har baby som skulle ammes og stelles...). Friends og Kongen.. fikk jeg se; da sov de små! Før så jeg mange timer til dagen; nå kanskje en time om jeg er heldig...

Misunner deg nesten den tiden. Ser ikke så mye tv selv heller for tiden. Prøver å få med med Østkantfolk på BBC hver dag.

Livet går liksom i jobb, husarbeid og soving. Men alt til sin tid. Når yngstemann blir så gammel at vi kan reise fra ham skal vi begynne å leve livet. Nå sitter han oppe lenger enn meg! :o)

Annonse

hare1365380455

Misunner deg nesten den tiden. Ser ikke så mye tv selv heller for tiden. Prøver å få med med Østkantfolk på BBC hver dag.

Livet går liksom i jobb, husarbeid og soving. Men alt til sin tid. Når yngstemann blir så gammel at vi kan reise fra ham skal vi begynne å leve livet. Nå sitter han oppe lenger enn meg! :o)

Det er godt å slappe av foran tv'en! Men som regel er det tusen ting som må gjøres.. Og små som ikke vil sove....

Kizza1365380506

Det er godt å slappe av foran tv'en! Men som regel er det tusen ting som må gjøres.. Og små som ikke vil sove....

Jepp, hver alder sin sjarm og irriteringsmoment. Alt etter hva du gjør det til. Vi får sjelden tid alene nå når ungene skal se tv til langt på kveld. Det jeg ønsker meg mest akkurat nå er et større hus med tv-rom i en annen etasje enn soverommet vårt, som de kan bruke.

Ja, ja, snart er denne tiden over og de har forlatt rede. Da savner jeg dem sikkert over alt på jord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...