Gjest ikke signatur Skrevet 28. mai 2003 Skrevet 28. mai 2003 Om jeg tar ut f.eks. 2000 danske; hva koster det meg? Bør jeg helst veksle inn før jeg reiser (har vekslet noe)? Jeg kan ikke bruke visa-kortet i butikker der jeg skal (vært der før). Takk for svar:) Må ta ut om det jeg allerede har ikke er nok... 0 Siter
soleil Skrevet 28. mai 2003 Skrevet 28. mai 2003 Kommer jo an på hvor høye gebyrer din norske bank tar for uttak i Danmark, det.. Skandiabanken har ingen gebyrer. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 28. mai 2003 Skrevet 28. mai 2003 Kommer jo an på hvor høye gebyrer din norske bank tar for uttak i Danmark, det.. Skandiabanken har ingen gebyrer. Sr-bank. Lurte på om man må betale en viss prosent av uttaket?? 0 Siter
soleil Skrevet 28. mai 2003 Skrevet 28. mai 2003 Sr-bank. Lurte på om man må betale en viss prosent av uttaket?? http://www.sr-bank.no/weblink/bank/sr.nsf Sjekk linken som heter prisliste. Får du ikke svar på det du lurer på så send en mail til banken eller ring dem. God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.