Gå til innhold

FU: Meir Hot Or Not - DI rating?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

19

• Zirine

19

• rufsetufsa

13

• SierDuDet

8

Mest aktive i denne tråden

Jeg legger ikke ut slikt her. Så det så!

Dessuten har nok dolfolk fått sikle på meg nå. De gir meg bare dårlig karakter hele gjengen, bortsett fra naiv, da. Hun er grei sånn! :)

Åssen finner jeg deg på hot or noten a?...leita....men fant bare basse jeg.....:-)

Åssen finner jeg deg på hot or noten a?...leita....men fant bare basse jeg.....:-)

Du kan få linken av meg, for jeg tror ikke du klarer å lete deg fram til meg i og med at jeg ikke har lagt meg ut på kontaktannonsedelen sånn som disse andre perverse har gjort :)

Annonse

Eg gjev sjeldan 1 til jenter, men generelt gjev eg ca 2 poeng under ratinga det viser seg at dei har.

Jeg legger meg også litt lavere enn hva andre åpenbart gjør. F.eks. har jeg ikke brukt 10 tallet på noen.

Det skal tross alt en del til for å være 10.

Dessuten er det noen damer som ser ut som bitcher, og de får fort lavt selv om de er pene :)

Det er 4 timer siden jeg la inn bildet mitt nå...

Har fått 12 stemmer.

8,1 poeng

You are hotter than 79% of men on this site!

Ser dritsur ut på bildet.. hehe

..vil ha flere stemmer før jeg syntes det sier noe.

Det lovar dårleg, Lenny... ;-)

Både eg og SDD hadde 9.2 etter 15 stemmer. No er vi under 7 begge to.

Annonse

Det er 4 timer siden jeg la inn bildet mitt nå...

Har fått 12 stemmer.

8,1 poeng

You are hotter than 79% of men on this site!

Ser dritsur ut på bildet.. hehe

..vil ha flere stemmer før jeg syntes det sier noe.

Få linken, så skal jeg stemme deg opp... *s*

Jeg er inne på de norske folka, men hvordan kan jeg stemme/gi poeng her? Står bare "do you want to meet me" øverst.. Går jeg inn på "rate pictures" forsvinner landet norge??

Det er så vidt eg kan sjå ikkje mogleg å søke på location og stemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...