Gå til innhold

FU: Meir Hot Or Not - DI rating?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

19

• Zirine

19

• rufsetufsa

13

• SierDuDet

8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Cle ... hva da?

oops... Feil stava:

cleavage: Main Entry: cleav·age

Pronunciation: 'klE-vij

Function: noun

Date: 1816

1 a : the quality of a crystallized substance or rock of splitting along definite planes; also : the occurrence of such splitting b : a fragment (as of a diamond) obtained by splitting

2 : the action of cleaving : the state of being cleft

3 : the series of synchronized mitotic cell divisions of the fertilized egg that results in the formation of the blastomeres and changes the single-celled zygote into a multicellular embryo; also : one of these cell divisions

4 : the splitting of a molecule into simpler molecules

5 : the depression between a woman's breasts especially when made visible by the wearing of a low-cut dress

Gjett kva tyding eg meiner! :-)

oops... Feil stava:

cleavage: Main Entry: cleav·age

Pronunciation: 'klE-vij

Function: noun

Date: 1816

1 a : the quality of a crystallized substance or rock of splitting along definite planes; also : the occurrence of such splitting b : a fragment (as of a diamond) obtained by splitting

2 : the action of cleaving : the state of being cleft

3 : the series of synchronized mitotic cell divisions of the fertilized egg that results in the formation of the blastomeres and changes the single-celled zygote into a multicellular embryo; also : one of these cell divisions

4 : the splitting of a molecule into simpler molecules

5 : the depression between a woman's breasts especially when made visible by the wearing of a low-cut dress

Gjett kva tyding eg meiner! :-)

Kunne du oversette de punktene der.

Jeg er fra nordnorge, ikke sant? Jeg er IKKE engelsk.

Annonse

Nei, og du har vel heller ikkje vokst opp i et møblert hjem? Tsk tsk tsk...

Nei. Faktisk vokste jeg opp i de harde, harde 60/70 årene. Jeg måtte kjøpe alle møblene selv, og jeg fikk bare is hver 17-mai - en is som jeg måtte dele med mine tvillingbrødre. Og her snakker vi ikke king size is - neida, en bitteliten saftis var det vi fikk tilbud om.

Jeg har ikke hatt det lett ass.

Oversette?

Nei. Faktisk vokste jeg opp i de harde, harde 60/70 årene. Jeg måtte kjøpe alle møblene selv, og jeg fikk bare is hver 17-mai - en is som jeg måtte dele med mine tvillingbrødre. Og her snakker vi ikke king size is - neida, en bitteliten saftis var det vi fikk tilbud om.

Jeg har ikke hatt det lett ass.

Oversette?

Nei det gidd eg ikkje. Du skjønar godt kva eg meiner...

Her er forresten eit bilete av meg som visar nokon kva cleavage er: http://www.airsquadron.co.uk/photo/xmasdraw2000/crb%20cleavage.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...