Gå til innhold

FU: Meir Hot Or Not - DI rating?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

19

• Zirine

19

• rufsetufsa

13

• SierDuDet

8

Mest aktive i denne tråden

ja..? *sitter her og dingler med beina mens jeg venter og venter jeg*

hvorfor venter du? det er fikset forlengst, beibi :)

åh ... hehehehehe, du mente at du skulle ha link med bilde av meg kanskje. Jeg har ført deg opp på maillista over dolere - haha.

http://home.no.net/dolere/

ok, jeg skal sende deg bilde - 2 sek

hvorfor venter du? det er fikset forlengst, beibi :)

åh ... hehehehehe, du mente at du skulle ha link med bilde av meg kanskje. Jeg har ført deg opp på maillista over dolere - haha.

http://home.no.net/dolere/

ok, jeg skal sende deg bilde - 2 sek

Det tar litt tid før det går inn innimellom, hæ? ;) Mail er besvart :)

Annonse

Det teller ikke??

Altså - det er nok å bare VITE at jeg har store pupper.

Klart det teller!

Pøh! Tror du at du skal komme her og komme her og bestemme alt eller?? Hah! Never ever! ;)

Kun synlige pupper tas med i beregninga, og det er'kke noe å diskutere engang. *himle*

Annonse

Jeg lå først på 9,2. med ca 15 stemmer. Sank så til 8,8 med ca 30 stemmer. Så helt plutselig, ut av intet og 10 stemmer mer, altså på 40 stemmer, lå jeg på 6,4. I følge søylene så det ut som om jeg hadde fått 10 stk enere mellom klokken 00.00 og 01.00 forrige natt. Slå den!

Nå, etter 96 stemmer, ligger jeg som deg på 6,9.

Jeg tror det passer meg godt, og i utgangspunktet hadde jeg gjort regning med mellom 6 og 7.

Jeg vurderer for øvrig å kjøre et eksperiment hvor jeg legger ut det samme bildet under et annet brukernavn, helt uten å gi linken til dolere. Går ut fra at jeg da vil få langt ferre 10'ere og langt ferre 1'ere :)

VIL HA LINK!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...