Gå til innhold

Hva synes dere er

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

billig adsl abb. ? Og hvilken fart er det på det?

Hvilke abb. har dere og til hvilken pris?

Skrevet

Vi har NextGenTel Charlie til 548,- i mnd. (2 års binding) Har hatt dette abbonementet i snart to år, og er stålfornøyd.

Har i overkant av 1024 kbps ned og 512 kbps opp.

Gjest DaxPax
Skrevet

Vi har NextGenTel Charlie til 548,- i mnd. (2 års binding) Har hatt dette abbonementet i snart to år, og er stålfornøyd.

Har i overkant av 1024 kbps ned og 512 kbps opp.

Det var bra fart til bra pris, har dere rett til å forlenge avtalen til samme vilkår?

Skrevet

Det var bra fart til bra pris, har dere rett til å forlenge avtalen til samme vilkår?

Ja, og eg ser ut til kanskje å få enda lågare pris gjennom eit fordelsprogram.

Gjest DaxPax
Skrevet

hvilke fordelsprogram er det snakk om?

Skrevet

hvilke fordelsprogram er det snakk om?

ownersbuy.no

Skrevet

NGT, 2mbit ned og 640kbit opp. Betaler 398 kr/mnd.

Gjest DaxPax
Skrevet

Billigere og billigere dette, jeg må visst tenke meg grundig om.

Skrevet

Billigere og billigere dette, jeg må visst tenke meg grundig om.

Nå skal det nevnes at jeg har en spesialavtale, de vanlige prisene er ganske mye høyere :)

Gjest DaxPax
Skrevet

Nå skal det nevnes at jeg har en spesialavtale, de vanlige prisene er ganske mye høyere :)

Hvordan fikk du den, kan ikke jeg også få en slik :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Stemmer ikke med prislista deres, kan det være noe feil ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Aha.

Jeg har TeleNor i et halvt år til med 349 kr mnd og 1 Mbit nedlasting. Jeg bruker faktisk ikke mer, det går mer på opplasting, og det måles ikke i kvoten.

Etter det blir det BlueCom.

Jeg får igjen momsen og kan trekke fra på inntekten, så da blir det ikke så ille: netto kr 165.

Brodern deler trådløst med naboen, og har BlueCom med fri nedlasting, så de deler regningen, og får fradrag i regnskapet, så det blir bare kr 70-80 pr mnd på hver :-) Jeg foreslo å dele med flere naboer, men de er for skeptiske/ mistenksomme.

Skrevet

Hva er da vitsen med å svare? Hvis du har en spesiell-avtale. Da gjelder det ikke for andre. Men det er vel deilig å skryte litt :-)

Skrevet

Men ikke så billig som meg..

Jeg har 2.3 Mbit både opp og ned, helt for meg selv og helt gratis :)

Skrevet

Hva er da vitsen med å svare? Hvis du har en spesiell-avtale. Da gjelder det ikke for andre. Men det er vel deilig å skryte litt :-)

Det opprinnelige spørsmålet oppga ikke noe formål. Vedkommende lurte på hvilke abonnement folk hadde, og jeg svarte..

Skrevet

anbefaler nextgen tel. hurtig og for så vidt rimelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...