Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest x-woman :(

Ja,ja nå var det min tur til å blø....fikk sjokk når jeg gikk på toalettet i morges.Nå er det over, men det er kjempetrist. Det blir ingen baby i februar da!!!!

Det kommer til å bli en forferdelig fridag. Det regner ute og er grått og trist. Butikkene er stengt så jeg kan ikke hjemme meg der.

Jeg orker ikke å sitte å sture. Har bare lyst å komme meg videre....

Jeg skal ringe KK i morgen og melde meg på til IVF til høsten. Håper vi får komme fort til! *tvi,tvi*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107069-jeg-har-begynt-%C3%A5-bl%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg !

Vil bare sende deg en stor trøsteklem. Du har vært tøff til å holde håpet oppe lenge. Men kanskje var det greit at mensen kom, så du slapp å gå i uvisse så lenge. (En uke ekstra er fryktelig mye i en slik sammenheng).

I alle fall følges vi videre her på forum. Og når du begynner med IVF har dere mye større sjanse til å lykkes. Håper du snart kommer over nedturen, og greier å se fremover igjen.

Stor trøsteklem

Harefrøken

Kjære deg !

Vil bare sende deg en stor trøsteklem. Du har vært tøff til å holde håpet oppe lenge. Men kanskje var det greit at mensen kom, så du slapp å gå i uvisse så lenge. (En uke ekstra er fryktelig mye i en slik sammenheng).

I alle fall følges vi videre her på forum. Og når du begynner med IVF har dere mye større sjanse til å lykkes. Håper du snart kommer over nedturen, og greier å se fremover igjen.

Stor trøsteklem

Hei.

Stor trøsteklem fra meg også.

Hilsen

Gjest x-woman :)

Kjære deg !

Stor trøsteklem

Takk for oppmuntringen. Jeg har bare prøvd å fortrenge hele greien for jeg blir så lei meg av å tenke på det.

Ringte sykehuset i dag og jeg får heldigvis komme til i august igjen. Så da blir det bare å holde ut sommeren :)

Håper at jeg klarer å fokusere på andre ting i livet enn barn, men det er vanskelig akkurat nå.

Jeg synes dere som har godt gjennom dette flere ganger er kjempe tøffe. Hvor tar dere styrken ifra ?

Jeg beundrer dere som har en slik utholdenhet og pågangsmot.

Tenk hva en lærer om livet og seg selv av å gå gjennom en slik prosess. Jeg blir helt ydmyk når jeg tenker på det....

Ja,ja god helg til alle dere der ute. Jeg skal prøve så godt jeg kan :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...