Gå til innhold

Anbefalte innlegg

supermamman
Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i cd med 80- talls gruppa Zoo ?? Jeg kom plutselig til å tenke på mine yngre dager

:-))

Skrevet

Min aller første konsertopplevelse var med Zoo :)

Skrevet

Aner ikke, men hvis du ikke finner no ute i butikken, så kan du bare ringe opp til Stokmarknes til Rudi og be om at han sender noen eksemplarer. Selvfølgelig gjør han det, han blir så smigret atte :)

Skrevet

...min også faktisk;-)

Idrettsbanen i Brevik en gang tidlig på 80 tallet....!

supermamman
Skrevet

Min også :-) Det var tider, gitt...... *s*

Skrevet

er det de som sang "Vent, ikkje lægg på, prøv å forstå, men ikkje lægg pååå"? *mimre*

Skrevet

Min også. Utekonsert ved Tana bru, i -83 tror jeg det var :-)

supermamman
Skrevet

http://www.tylden.no/salg/IndxSalg.html

Ellers kan du jo reise til Vardø i helga og få Zoo live!

TUUUSEN TAKK :-)))Har bestillt tre CD-er nå, og gleder meg voldsomt til de kommer :-)).

Skulle ellers gjerne ha vært på konserten, men det er kanskje litt langt å reise over 200 mil for det....

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...