Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg at om tallet hadde vært 2 ganger så ofte som nordemenn hadde vært mye, men når vi snakker om ca 13 ganger er det ekstremt.

Dette er folk vi er kjempesnille mot, ved å la de komme inn i en av verdens beste land å bo i...og de takker for tilliten med å i gjennomsnitt voldta 13 ganger så ofte som en nordmenn.....man snakker om fremmedfrykt, og hvorfor dette oppstår...men er det egentlig så rart?

Mener du at man bør kutte innvandring helt da?

Poenget er vel at man gjerne kan fortsette med samme innvandring som nå - men prøve å finne ut om det er noen årsak til at de er overrepresentert - og så evnt. gjøre noe med det.

For å bruke litt Sør - logikk på deg - hvis du gjøre noe galt så kan man liksom ikke stappe deg opp i moren ditt sin livmor for å få det ugjort .... men man kan gjør noe med deg for å hindre at du gjøre det igjen - og at andre gjør noe tilsvarende dumt.

Fortsetter under...

Da skjønner jeg ikke hva som var såååå veldig galt med pirko sitt innlegg.

Nå er det jo aldri noen som vil tørre å foreslå å gjøre noe med problemstillingen allikevel - så sånt sett var innlegget unødvendig.

Det gale er vel at jeg er dritt lei alle de som tror at det eneste saliggj;rende er [ stemme Frp.

Gjest hjerterdame

Voldtekt er galt uansett om de begås av utlendinger eller nordmenn. Det er også galt at norske pedofile drar til Murmansk og Pataya og misbruker småbarn.

Alt i alt så skjer det jævla mye råttenskap i verden, men det jeg er helt fullstendig forbanna sikker på, er at det overhodet ikke hjelper å stemme Frp for å få bukt med det.

Og vet du ha....det trenger jeg ikke engang høgskoleutdannlse for å resonnere meg frem til.

Bravo! Helt enig med deg!

En venninne av meg sa en gang, da jeg sukket slik som Pirko:

At innvandrere som ikke forstår kulturen her, voldtar, er en ting, men at nordmenn, født og oppvokst her, gjør det, DET er det ingen unnskyldning for. Og hva da med pedofile, som du nevner? Svensker og sørlendinger og trøndere alle sammen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...