Gå til innhold

Forbanna mye mas fra disse muslima

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Ja, de er muslimer.

Ja, de bråker jævla mye mer enn andre naboer, og det er ikke bare disse det da er snakk om. Dette gjelder utlendinger generelt rundt på området her.

En mulig grunn kan selvsagt være at de avler unger som om de skulle livnære seg med å selge dem, og da blir det selvsagt pes når man må stable dem i høyden på hundre kvadrat.

Dette er første gangen jeg har hatt dem innpå kroppen, altså nærmere enn 2 oppganger bortenfor (disse bor i oppgangen ved siden av, men vegg i vegg), og nå skjønner jeg hva andre snakker om når de kvier seg og vurderer å flytte hver gang noen utlendinger flytter inn i oppgangen deres.

Lukta slår meg nesten ned, disse jævla skrikene enten det er sang eller forsøk på å snakke unga sine til rette, samt jævla høy faenskapsmusikk fra den tredje verden (ikke det at det hadde vært noe bedre om det var annen musikk) kan gjøre hvem som helst gale.

Og man kan også spørre seg om det egentlig er så rart at mange av dem blir kriminelle når foreldrene åpenbart lar dem leke ute hele jævla døgnet, et klart tegn på rar oppdragelse.

TYPISK SYTETE NORDMENN!!

EGOISTER!!

KLAGER PÅ ALT!!!!

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• rufsetufsa

4

• Lora

2

• Kizza1365380506

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest hjerterdame

Siden det faller unaturlig for meg å bosette meg i strøk med sosiale karakteristika du her nevner, er mine erfaringer begrenset. Likevel;

Da jeg undertiden må skjøtte mine plikter på andre kontinenter, må man også ty til lange flyturer. Av og til har jeg også (i anfall av moderasjon) plassert med selv i økonomiklasse, altså bak gardinen.

Bak gardinen foregår det mye. Ungeskrik er greit. Det er hver sin gang. Imidlertid er det ofte arabiske foreldre på disse flyvningene, medbringende oppløne guttjævler. Det som undrer meg er hvordan disse få kan få ut så mye støy og lage slik uro.

Flyvemaskinen oppfattes tydeligvis som en slags lekeplass med alle rettigheter og fullmakter. De utstøter en slags glam i høy frekvens i på høyt volum. Det er sikkert forskjellige signaler til hverandre, mens de kaster leker over seteradene. Foreldrene utstøter kommandorop.

Selv har jeg min fulle hyre med å hegne om drinken og varmretten fra å bli styrtet i gulvet. Sove er utenkelig.

....

Nuvel; det virker på meg som om det er arabere som mest utmerker seg med støy. Folk fra lengre øst er meget behagelige og dannede mennesker.

Det var altså dagens rapport fra de interkontinentale flyvninger, og mitt bidrag til debatten.

For ikke å snakke om norske charterturister ombord på fly...beryktet for hva da? Ikke at de sitter stille og er høflige, i hvert fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...