Gå til innhold

Tjener vel sånn ca 60 000 i år! Skatt?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkeakkuratøkonom

Hvor mye skatt skal jeg egentlig måtte betale da? Nå betaler jeg 36% men regner med å få noe tilbake neste år. Gidder ikke å bytte skattekort, for jeg er enda veldig usikker på hvor mye jeg kommer til å tjene. Kan ikke risikere baksmell! Finnes det noen oversikt som viser hvor mye skatt en betaler ut i fra hvor mye en tjener? feks: 24 000 = 0% skatt 40 000 = 12% skatt Osv osv

Fortsetter under...

En link til oversikt... 60.000 er en bra sum å tjene da du kun betaler 7,8% skatt av det mellom 33.500 og 63.399

http://www.dinepenger.no/index.db2?id=9141

Husk når det står marginalskatt så betyr det hvor mye skatt du må betale av den neste kronen du tjener... Ikke skatteprosenten på hele inntekten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...