Gå til innhold

FU: Hva slags dasslokk har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde rent glemt at vi har to do helt til jeg leste innlegget til KjerstiS. Måtte inn i vaskerommet og sjekke faktisk og det viste seg at jeg husket feil. Jeg trodde vi hadde svart ring og lokk der, men det var bare en sånn tynn hvit plastgreie.

Ah, skriver under her, jeg. Har riktignok ikke trelokk, men en tynn hvit plastgreie, men siden mitt bad heller ikke kommer til å havne i noe interiørmagasin med det første er det ikke akkurat ny doring jeg prioriterer...

Nye vegger først - og dusjløsning!!

Tror ingen av rommene mine egner seg i bonytt, gitt. Så lenge jeg sitter her hver kveld i stedet for å ordne rundt meg, ser det ut som en grisebinge for tida. Hva må en stakkar gjøre for å bli stengt ute fra dol? *smiler*

Kizza1365380506

Vi har som carma seier berre eitt vanleg kvitt eit, men vi har frykteleg lyst på eit slikt eit: http://jamminjohns.com/products/screamer.htm

Synd skandinaviske toalett har andre mål enn dei amerikanske. Kvifor er ikkje dette standardisert??

Tøøøft asse! Vårt fra IKEA passer heller ikke, rart at ikke de lager standardiserte til våre dass. Akk ja livet er ikke lett.

Tror ingen av rommene mine egner seg i bonytt, gitt. Så lenge jeg sitter her hver kveld i stedet for å ordne rundt meg, ser det ut som en grisebinge for tida. Hva må en stakkar gjøre for å bli stengt ute fra dol? *smiler*

Hehe, det med kriterier for utestengelse kunne jeg faktisk ha tipset deg om! vil du det, da? Egentlig, altså? *avventende*

Annonse

Gjest hårek21

jeg har sittet på masse rart.

hvit plast, men byttet etter at den sprak av ett mysterium.

svart og hvit marmor lignende men det var jo drepen å sitte på om vinteren og ellers kalde dager.

design greier med ekte eik med smijern mønster...nesten antikk. og det resulterte med at hvis du satte deg fort ned så klemstret du huden på rompem.jævla vondt!

nei eg nøyer meg meg ikea sete av tre..ikke for kaldt heller synnes jeg.

det ser pent ut og enkelt å holde rent.

kan ikke si at den passer perfekt på selve dassen men med litt oppfinnsohet så passer den til slitt.

tips for lokk som ikke passer:

klipp ut pakninger som passer på koblingene av melke kartonger..

ikke knirker de og de tåler vann=)

Annonse

Endelig får jeg anleding til helt naturlig å fortelle om mitt dyre dasslokk.

Der vi bodde før, hadde vi et lite bad som vi egentlig tenkte å pusse opp. Men, som alle vet, bad er dyrt å pusse opp, og vi visste at vi snart skulle flytte - og orka ikke å begynne med det.

Derfor gikk jeg på Byggeland og kjøpte nytt dolokk - i furu. Det kosta 990 kroner, helt tullete å betale så mye, men det ble en billig oppussing, da! ;o)

(Dette er over 10 år siden, og når vi flytta ca ett år etter (stor)innkjøpet, satte jeg på igjen det gamle og tok med meg furulokket til min nye do. Der ligger det fortsatt, så fint, varmt og mykt...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...