Gå til innhold

Om å få mobilen i vrangstrupen.

Anbefalte innlegg

Hvorfor er ikke du ute og drikker idag da?

Wææææææææ... Jeg merker at noen begynner å bli gamle rundt meg. "Nei, vi kan ikke drikke idag, det er jo i morgen vi skal grille og feste".

Må ikke vinne på drikke to dager på rad...

Så her sitter jeg. Skal møte et par kompiser ute etterpå, om alt for mange timer, og drikker på dol!

Sosialt! :)

Tja, du skal være glad det er noen her, så du har noen å "snakke" med...

Jeg er så utrolig dårlig til å planlegge. Så når jeg plutselig finner på at jeg vil ut, har alle andre lagt planer. Og det slår aldri feil.

Så nå sitter jeg her da. Skal lage middag snart. I morgen blir det faktisk litt alkohol på meg også. Pga planlegging. ;-)

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

20

• rufsetufsa

9

• Kizza1365380506

5

• Spirea

4

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506

Hvorfor er ikke du ute og drikker idag da?

Wææææææææ... Jeg merker at noen begynner å bli gamle rundt meg. "Nei, vi kan ikke drikke idag, det er jo i morgen vi skal grille og feste".

Må ikke vinne på drikke to dager på rad...

Så her sitter jeg. Skal møte et par kompiser ute etterpå, om alt for mange timer, og drikker på dol!

Sosialt! :)

Kos deg ute med kompisene! :o)

Nå skinner solen her også, men det blir vel noe utekveld idag. Får se imorgen, kanskje vi drar ut og pusser på båten i fineværet.

Går det an å ta en ankerdram når båten ligger i dokk?

Tja, du skal være glad det er noen her, så du har noen å "snakke" med...

Jeg er så utrolig dårlig til å planlegge. Så når jeg plutselig finner på at jeg vil ut, har alle andre lagt planer. Og det slår aldri feil.

Så nå sitter jeg her da. Skal lage middag snart. I morgen blir det faktisk litt alkohol på meg også. Pga planlegging. ;-)

Jeg var også litt treig nå. Fikk beskjed om grilling i morgen, og at mange derfor ikke skal ut idag.

Derfor begynte jeg for 1 time siden, like etter mobiltrikset mitt å sende noen meldinger. Noen er borte, noen skal slappe av, noen har ikke penger, men to stk skal ut.

Men heldigvis er det 10 minutter å gå til utestedet og det er alltid kjentfolk ute, samt at jeg skal møte to stk i natt, så jeg overlever jeg. Godt med øl er det i hvert fall :)

Nå synes jeg nesten at De er uforskammet her, unge dame.

Mitt gap er helt i henhold!

I henhold til NS4133 Norsk Standard for Maskulin gaping, er det ikke satt øvre begrensninger på hvor høyt en såkalt mann kan gape. Og det tror jeg på.

Edru ikveld igjen? Tom for børst? Gjerrig? Eg berre spyr *s* på vennskapelig vis...

Annonse

I henhold til NS4133 Norsk Standard for Maskulin gaping, er det ikke satt øvre begrensninger på hvor høyt en såkalt mann kan gape. Og det tror jeg på.

Edru ikveld igjen? Tom for børst? Gjerrig? Eg berre spyr *s* på vennskapelig vis...

Det jeg her hang meg mest opp i var ordene: "en såkalt mann".

Den svei! Jeg som er mannen over alle menn og greier.

Nei, du. Jeg drikker faktisk nå. Dette forspielet kan vel nesten karakteriseres som nitrist i og med at jeg drikker alene og skal møte et par stk ute etterpå. Det er grillingen i morgen og "man må jo ikke finne på å drikke to dager på rad... neeeeeeeei... det er galskap det...".

Det er selvsagt ikke jeg som sier det der, men enkelte andre. Den er syltynn.

:)

Det jeg her hang meg mest opp i var ordene: "en såkalt mann".

Den svei! Jeg som er mannen over alle menn og greier.

Nei, du. Jeg drikker faktisk nå. Dette forspielet kan vel nesten karakteriseres som nitrist i og med at jeg drikker alene og skal møte et par stk ute etterpå. Det er grillingen i morgen og "man må jo ikke finne på å drikke to dager på rad... neeeeeeeei... det er galskap det...".

Det er selvsagt ikke jeg som sier det der, men enkelte andre. Den er syltynn.

:)

Jeg skal umiddelbart slutte å vri kniven rundt i såret og bare holde den helt stille.

Jeg synes du kan drikke opptil fire dager i strekk hvis du føler for det. Bare du ikke klager over bakrusen, men sørger for å ta brodden av den med en 0,35l rett etter fuglesangen ved starten av hvert nytt fastedøgn. Jeg mener - er man på flytende, blir jo kroppen renset og det er jo bra....

Shipohoi! *s* Vet du ikke hvilken film som går på TV? ;o))

Jeg skal umiddelbart slutte å vri kniven rundt i såret og bare holde den helt stille.

Jeg synes du kan drikke opptil fire dager i strekk hvis du føler for det. Bare du ikke klager over bakrusen, men sørger for å ta brodden av den med en 0,35l rett etter fuglesangen ved starten av hvert nytt fastedøgn. Jeg mener - er man på flytende, blir jo kroppen renset og det er jo bra....

Nja... Blair heksa?

Jeg så nettopp på Idol. Syntes faktisk det var litt artig. Fulgte ikke med den gangen her, men skal se neste gang. Han Kurt var jo virkelig flink, og det var han Gaute også. Jeg fikk ikke sett så mye av de andre.

Blir jo ikke i bakrus om du drikker flere dager på rad. Da kommer man jo bare bakrusen i forkjøpet ved å kjøre en øl. Så rutinert er man da, og det er åpenbart gamle Huntersvankere også! :)

Nja... Blair heksa?

Jeg så nettopp på Idol. Syntes faktisk det var litt artig. Fulgte ikke med den gangen her, men skal se neste gang. Han Kurt var jo virkelig flink, og det var han Gaute også. Jeg fikk ikke sett så mye av de andre.

Blir jo ikke i bakrus om du drikker flere dager på rad. Da kommer man jo bare bakrusen i forkjøpet ved å kjøre en øl. Så rutinert er man da, og det er åpenbart gamle Huntersvankere også! :)

Man har da vært singel *s*

Toyminator 2 går på skjermen skjønner du *s*

For øvrig har jeg Led Zeppelin på full maskin, og det er mer enn jeg får lov til på noen av forspielene jeg er på, da jeg blir stoppet med fysisk makt om jeg nærmer meg annlegget, så sånn sett klager jeg ikke :)

For øvrig har jeg Led Zeppelin på full maskin, og det er mer enn jeg får lov til på noen av forspielene jeg er på, da jeg blir stoppet med fysisk makt om jeg nærmer meg annlegget, så sånn sett klager jeg ikke :)

Nå plager _du_ muslimene med høy musikk... *flirer*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...