Gå til innhold

Om å få mobilen i vrangstrupen.

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat i samme gate - men jeg har en slik kjedelig ringetone på min mobil. Nå har jeg oppdaget at noen fugler i hagen har maken ringetone...

Jeg blir så forvirret..?

Hehe, kanskje de hermer etter telefonen?

Er det disse jævla kråkene? Du har lest i avisa hva de er ute etter? De er smarte.

Trust no one!

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

20

• rufsetufsa

9

• Kizza1365380506

5

• Spirea

4

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506

Hvilken nabo ville du helst hatt?

En som stiller med bønnerop, eller en som spiller Led Zeppelin på full guffe om kvelden? Jeg er sannelig litt usikker... ;-)

Jeg vet sannelig ikke, må tenke litt på det. Led Zepelin, bønnesang, hmmm

*tenk, tenk* sa Ole Brumm

Jo, jeg beholder mine nåværende naboer som er stille og rolige som meg. Det var jo derfor jeg flyttet fra blokka jo.

Jeg vet sannelig ikke, må tenke litt på det. Led Zepelin, bønnesang, hmmm

*tenk, tenk* sa Ole Brumm

Jo, jeg beholder mine nåværende naboer som er stille og rolige som meg. Det var jo derfor jeg flyttet fra blokka jo.

Hehe, jeg bor i blokk, og har verdens beste naboer. *s*

det gåt nok bra skal du se :-)

jeg har en ledig akuttime tirsdag kl 09.00....gleder meg til å treffe deg

Jeg hadde likt å ha en time hos deg! :)

Du får dra deg til moderlandet igjen, så tar jeg gjerne en gratistime. Tenk deg all skiten du da kunne dratt ut av meg? :)

:)

Gjest Liza i London

Jeg hadde likt å ha en time hos deg! :)

Du får dra deg til moderlandet igjen, så tar jeg gjerne en gratistime. Tenk deg all skiten du da kunne dratt ut av meg? :)

:)

Jeg er faktisk i moderlandet akkurat nå, frem til mandag!! :-)

men ganske langt fra der du befinner deg. Kom til London du, så skal vi kjøre en tur..........:)))

Annonse

Høne I Frikassè

Ja, har opplevet noe liknende. Dog var den meget større enn enn 5210. Den var, etter nøye måling 21 cm. Å ja, jeg fikk den helt inn. Kunsten er å trene på å ikke brekke seg.

Keep up the good work. Tren mer. Morro tidsfordriv.

(tennene er ALDRI i veien - lat som du ikke har tenner så går alt bedre)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...