Gå til innhold

Skal dere opp og se på solformørkelsen?

Anbefalte innlegg

Gjest solen, månen og Jupiter

Jeg har vært i tvil om jeg skal vekke 9-åringen og venninnen hennes som overnatter hos oss i natt - kl 445 for å se på; noe de veldig gjerne vil..... Neste mulighet er ikke før om 48 år - og da er jeg evt. 98 mens dattera mi er 57.......

Det vil jo kanskje være hyggelig for henne å tenke på neste gang at vi sammen så på solformørkelsen sist, eller hva tror dere? Jeg heller altså til at det er bryet verd å dra seg opp i otta, og ta en grytidlig start på dagen i morgen.......

Fortsetter under...

Selvfølgelig må du vekke dem! Det er jo tidenes naturfenomen! Her står først mannen i huset opp for å sjekke været, og er det bra vekker han oss andre. Vi står opp ca kl. 5.15 tenker jeg. Rekker å tisse og kle på og kanskje til og med smøre ei skive først.

Annonse

happy1365380345

Synes du skal vekke dem jeg. Så kan de jo selv velge der og da om de orker å stå opp. De blir vel noe fornærmet hvis du ikke vekker dem, dersom de har veldig lyst til å se det?

Har vel ikke lagt meg enda jeg da, så den får jeg nok med meg ja :)

tigertrollet

Tjah, det kan jo bli koselig å stirre sammen med nabolaget iført morgenkåpe og tøfler i avisbudtid og snakke om to-tre planeter og hvem av dem som passerer foran og bak..*s*

Jo bedre jeg kjenner mennesker desto bedre liker jeg hunder..:-)

Tjah, det kan jo bli koselig å stirre sammen med nabolaget iført morgenkåpe og tøfler i avisbudtid og snakke om to-tre planeter og hvem av dem som passerer foran og bak..*s*

Og her tabba du deg allereie ut i samtalen ;-)

Det er ingen andre planetar enn jorda involvert i det som skjer i morgon...

Annonse

Gjest sandex

Selvfølgelig må du vekke dem! Det er jo tidenes naturfenomen! Her står først mannen i huset opp for å sjekke været, og er det bra vekker han oss andre. Vi står opp ca kl. 5.15 tenker jeg. Rekker å tisse og kle på og kanskje til og med smøre ei skive først.

Kl. 5.15 er det vel over - er det ikke? Det var jo kl. 5 det skulle være på det sorteste?!

Anbefalt å stå opp 4.15 iflg VG

Sett på Frost i kveld?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...