Gå til innhold

HJELP!Han setter sprøyter, Hva kan det være???!

Anbefalte innlegg

Gjest Hva med dette?

Tror du virkelig det er steroider? Hm..

De hadde ingen etikket, men har tydligvis hatt det. Det var nemlig revet papir på utsiden av dem. prøvde selvsagt å finne ut hva greiene het, men fant det ikke. Ampullenen var gjennomsiktige, kanskje litt hvit-gule eller blanke i konsistensen.

Jeg lurer nesten mest på en psykisk lidelse jeg. Er du sikker på at enkelte leger virkelig sier det er ok at noen pasienter kan sette slike sprøyter selv? hm..jeg er skikkelig redd.

Hvis jeg finner ut av mer, skal jeg skrive inn her..

:-/

Orker ikke lese alle svarene under her,så kansje noen har nevnt det før?Men sto det noen trykkte tall på ampullene,feks aqua?Det kunne jo bare være blandevann?(ampuller du blander med medisiner før du setter sprøyta).Han kan jo behandles med hormoner ettersom han er så liten som du skriver, da er det vanlig og sette sprøyter hver dag i vekstperioden,for at man skal vokse mest mulig.Hvor gammel er typen din,under 20?

Fortsetter under...

Orker ikke lese alle svarene under her,så kansje noen har nevnt det før?Men sto det noen trykkte tall på ampullene,feks aqua?Det kunne jo bare være blandevann?(ampuller du blander med medisiner før du setter sprøyta).Han kan jo behandles med hormoner ettersom han er så liten som du skriver, da er det vanlig og sette sprøyter hver dag i vekstperioden,for at man skal vokse mest mulig.Hvor gammel er typen din,under 20?

Han har revet av etikettene, så det er kanskje noe han vil skjule...? :-)

Gjest redd kjæreste

Det sto ingenting på ampullene, papiret der det har stått noe var revet av. det tyder på, syns jeg, at han ønsker skjule noe, dersom noen skulle finne disse ampullene.

Nei, han er nok ikke på hormoner, for SÅ liten er han ikke. Han er 1, 74 ca og han er over 30.

Hm, håper jeg finner ut av dette. Må vel krype til korset og spørre ham rett ut :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...