Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere - hvordan står det til - vi går vel alle på Suprecur nå eller ettersom Synarela ikke er å få tak i!?Har sprayet siden sømdag nå oghar nærmest ingen bivirkninger. Rart igrunnen

for sist hadde jeg en hel del den første uken - men da gikk jeg på Synarela - men det gjorde jeg 1. gangen også og da hadde jeg ingen bivirkninger - merkelige greier.-) Litt hodepine i dag er det eneste.

Hva med dere?

Jeg begynner ikke på sprøyter før 11.6 - føles som en evighet til. Ganske stress å huske på alle spraytidspunktene - jeg har kommet inn i følgende rytme: kl

07-12-17-22 og kl 03. Setter vekkerklokken på kl. 03 - synes det er bedre enn å få under 7 timers søvn. Med en liten 2-åring i huset er jeg av og til ganske sliten om kvelden og da trengs mer søvn av og til. Har det veldig travelt på jobb for tiden også og det gjør ikke ting bedre.

Vi får holde hverandre oppdatert. Jeg skal ha behandling på Haukeland. Innsetting i uke 26.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107289-til-noona-og-andre-sprayere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest corsica

Må du ta sprayen om natten også, kl 0300? Jeg skulle egentlig bruke Synerela, men siden den ikke er å få tak i, brukte jeg en av hver. Da jeg begynnte på Suprecur sprayet jeg bare fire ganger i døgnet, det var det apoteket sa jeg skulle gjøre. Kl. 0700, 1200, 1700, og 2200.

Hilsen Corsica

Hei luske!

Så ofte du må spraye! Og så klokka 3 om natten! Huff... Bra at du ikke har merket noe særlig bivirkninger i alle fall!

Jeg sprayer ikke, jeg skal ha forsøk med cetrotide... Så den erfaringen går jeg foreløpig glipp av. Men jeg begynner med puregon ca 5.juni. Håper jeg får noen brukbare egg selv om jeg ikke sprayer!

Vi følges videre! Ikke lenge igjen nå! :)

mange hilsener fra

Må du ta sprayen om natten også, kl 0300? Jeg skulle egentlig bruke Synerela, men siden den ikke er å få tak i, brukte jeg en av hver. Da jeg begynnte på Suprecur sprayet jeg bare fire ganger i døgnet, det var det apoteket sa jeg skulle gjøre. Kl. 0700, 1200, 1700, og 2200.

Hilsen Corsica

Hei igjen! Å - nå er det jeg som begynner å lure på om jeg gjør feil - uff - på flasken står det at jeg skal spraye hver 5. time - og da regnet jeg jo ut at det ble 3 ganger i døgnet - jordmoren på KK sa at det ikke måte gå mer enn 7 timer mellom hver spray og da blir det lettere for meg å spraye om natten enn å ha under 7 timers søvn - nå må jeg ta en tlf for å høre om det er sant at jeg skal sprayer 5 ganger i døgnet - husker ikke hvor jeg har det fra.....håper det ikke ødelegger noe da!!

Vi får holde hverandre underrettet....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...