Gå til innhold

Bruker du solkrem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

happy1365380345

Cliniderm sin fra apoteket er ikke klissete ihvertfall og er uten parfyme. Har "alltid" brukt Nivea, men prøvde den andre i dag. Var mye mindre fet og behagelig synes jeg da:)

Ikke like flink med meg selv som jeg er med barna :)

Cliniderm er fin - den brukte vi i påsken....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107297-bruker-du-solkrem/#findComment-629204
Del på andre sider

tigertrollet

Ikke like flink med meg selv som jeg er med barna :)

Cliniderm er fin - den brukte vi i påsken....

Det er godt at dere voksne tenker på barna ihvertfall:)

Da jeg var tenåring hermet jeg etter pappa og brukte kokosolje uten faktor. Det er ikke lurt. Snakk om å koke huden..*s*

Etter at jeg begynte med faktor for ca 10 år siden blir jeg ikke solbrent. På en to ukers-sydentur f.eks. bruker jeg konsekvent en uke med faktor 8 (eller 12) og deretter en uke med faktor (4 eller 6). Det kommer an på om jeg er skummetmelkfarget fra før eller om jeg har et visst grunnlag.Har alltid en solstift med sunblock til bruk på nese og andre faresoner.

Funker alltid og brunfargen blir veldig jevn og fin -OG man blir like brun(!). Har til og med lurt min far til å bytte ut kokosoljen med faktorkrem:-=

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107297-bruker-du-solkrem/#findComment-629211
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...